Fragman Tek Parça OP


İMDB: 5.9 Sürekli savaş halinde olan 2 vampir grubu arasındaki 200 yıllık barışını bozan gencin hikayesini anlatan bir yapım olan Ucubeler Sirki Vampirin Çırağı 2009 izlemeniz için Filmifullizle.com sitesine eklendi. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Aksiyon, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 110 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Çocuk filmi

  • Izlene bilir bi film

  • 2 si çıkacak mı

  • Bence güzel bir film. Çok fazla fantastik filmi izleyen biri olarak kötü bir film olduğunu söyleyemem. Filmin devamını çıkarsa güzel olur.

  • Süper ” Mavi Kod Nedir? 😛 “

  • çok güzel tavsiye ederim

  • Filmi bitireyim diye çok çabaladım ama o kadar pespaye ki insanı intihara sürükler. İzlemek isteyen izlesin yine dilerse ama beklentiniz olmasın yani.

  • kitapları çook daha güzel. Ama buda bi ergen filmine göre fena değil.:s

  • vasat üstü zaman kaybı kitaba göre uygluanmamıs izlenmeye degmez..

  • Bence film sitelerinden yorum yap bölümü kalkmalı

  • kitabını okuyun daha iyi çok saçma ve hızlı geçmişler kitaba göre ben şahsen beğenmedim 🙁

  • film güzel sadece sonu saçma bitti

  • filmsizlikten oldukça saçma filmler izlediğim oldu. ama bu bana çok fazla geldi. kesinlikle VAKİT KAYBI…

  • Yazara hakaret resmen. Darren Shan şimdiye kadar okuduğum en iyi kitapları yazdı. Yönetmen de şimdiye kadar izlediğim kitapla en alakasız filmi.
    Ya hadi stevenin vampanez olmazı falan zaten ilerde oluyor ama maymun kız nedir ya

  • bence fena değil. izlenebilir ve zaman kaybı olduğunu düşünmüyorum

  • çok beğendim daha filmin yarısındayım heyecanla izliyorum herkese öneriyorum 😀

  • Hani savaş filan olmadı sonunda
    film çok iyi gidiyordu ama

  • Çok güzel bir film çok beğendim umarım 2. si çıkar. 🙂

  • Zevksiz film yorumcularına bakmayın çok güzel bi film ilk önce filmin adı çok saçma geldi ama filmin konusu çok güzel

  • birde şaşırtıcı bir durum film 2009 da çıkmış ama 2014 e geldik hala 2. seri çıkmıyor

  • arkadaşlar sizin yüzünüzden film izlenmiyor berbatmış bari emeğe saygı gösterin sizin emeğiniz olsa biz berbat desek ne düşünürsünüz

  • Filme göre kitap daha güzeldi kitabı okurken böyle hayal etmemiştim 😀 ama film de güzel

  • Vakit kaybi mi ? Ben bu filmi 10 kere izledim kitaplarini da okudum film gayet guzel ama keske bu kadar yuzeysel olmasaydi film kisa degil aslinda 2 kitabin birlesimi ve buyuk savas da 12. Yani son kitapta oluyor neyse izlemeyenlere tavsiyemdir

  • Bilmiyorum ama bence vakit kaybı.

  • fantastik film sevenlerin ve vampirli film sevenlerin izlemesi gerekiyor on üzerinden 6 diyebiliriz filme güzel film sonu açık bırakılmış büyük ihitmalle 2. gelicek.

  • arkadaşlar dünyada izlediğim en güzel film diye bilirim ama birşey aklıma takıldı 2009 da çıkmış ortaya 5 yıl geçmiş ama hala çıkmıyor hemde o gül denen kişi ne kadar saçmalıyor film çok güzel izlenmesini tavsiye ederim

  • On numara film tavsiye ederim.

  • bana göre çok güzel film izlemeyenlere boş vaktiniz olursa tavsiye ederim.

  • bu filmin serisini ben bitirdim

  • güzel bi film oldugunu düsünüyorum pek anlasılmıyor ama macera kurgu olarak güzel

  • ne iyi ne kötü beklentimin altında

  • Film güzel ama kitabının yanında biraz sönük kalmış ilk 3 kitabı birleştirmişler

  • çok güzel bir film

  • bu film çok güzel fakat olaylar hızlı gelışiyor

  • guzel film,hele orumcege bayildim )))

  • Bu film berbat dostum.

  • Arkadaşlar gerçekten güzel bir film . Tek kötü yanı kitaplarından biraz şaşmışlar ‘Larten Crepsley’
    ‘Vur Horston’ olarak değil normal adı zaten ‘Larten Crepsley’dir . Bir de çok detaya girmemişler sonuna doğru orada kavga etmiyorlar çevirme hataları da vardı.Vapmam değil Vampanez ayrıca ‘Arra,Vanez,Gavner…’ birçok kişiye yer verilmemiş.Bu arada Steve Vampanez Lordu Darren Vampir Prensi yaklaşık 13 kitabı vardı en son hatırladığıma göre…

  • asıl savaş olmadı ki film yarıda kaldı 😀

  • Harika mutlaka izlenmeli

  • Güzel bir vampir filmi. Biraz çoçuksu ancak izlenir. Film seriden oluşağa benziyor. Olay örgüsü tamamlanmadı. @bilgin adamsın. (:

  • Film fena değil ama her kesin bir film tarzı var benim tarzımda fantastik filmler ama filmin devamı var galiba …aynı tarzda olanlar izleye bilir ama heyecan verici değil haberiniz olsun

  • aRkadaşlar film hakkında tutarlı yorumlar olsun lütfen samimi yorumlar yapın film ya iyidir ya değildir. ama sırf ben izledim millete izleyip vakit kaybetsin diyenlerde psikolojide nasıl bir tanımlamaya maruz kaldıklarını düşünmeliler bence

  • süperdi vampirleri seven biri olarak sonu saçma bitti ama sürükleyiciydi
    10 üzerinden9

  • yazara hakaret bir film ilk 2 kitabı karıştırıp içine etmişler

  • sonu çok saçma bitti çok saçma hemde bu film en fazla 3 puanı var ailece izlenilir ancak tek başına izliyeccegini kendini çatıdan at tavsiyemdir 🙂

  • cok guzeldi bence. fantastik film seven biri olarak 10 uzerinden 8. tesekkurler

  • güzel

  • işkence

  • eh işte fena değil, ellerine sağlık bilgin.

  • ben cok sevdim bu filmi harika bir film

  • iğrenç ötesi bir film sonunu azap çekerek bekledim oda filmleri başlarsam bitirme huyum olduğumdan boşa 2 saat harcamayın

  • süperdi izlenmeli 🙂

  • Filmin Kitap serisi de var admin oda çok güzel vampirler dağını ne zaman koycan admin kardeş ?

  • çok iyi

  • fılm ne guzel nede kotuydu.

  • Bu ne ya Allahım yarabbim. Berbat.

  • Film Surukleyici inanın filmin sonuna geldiginde hala bitmesine 1 saat oldugunu dusundum sonra dedım aaaaa film bitti 🙂 filmin 2. si cıkacaktır cunku hikaye yarıda bitiyor. Film surekleyici ve güzel izlenmesi gereken bir film diyebilirim.

  • Ela ela

  • çok iyi ya

  • Guzel

  • filme bayıldım bence bu filmin 2.si çıkmalı devamı gelmeli akılda kalıcı vavvvvvvvvvvvvvvv

  • Muhtesemdi tesekkürler.. izleyin samimi bir tavsiyedir.

  • bilgin bu ne ya bu film eksik son partta bi sorun var

  • sağol admin kardeş 🙂

  • bilgin kardeş filmde falan galiba bi sorun var yada tarayıcıda bu filmde tekpartta 30 veya 40 a geliyorum film bitiyor harbiki 104 dakika yazıyor lutfen bir çare bul bilgin kardeş 🙁

    • @erdem Filmde bir sorun yok tarayıcınızı değiştirip izleyiniz.

  • vakit kaybı…

  • yani izlenebilir ama öyle oha ya diyeceğin bi film değil basit yani

  • Like unlike yerine 1-2-3-4-5 şeklinde not verip ona tıklamak daha mantıklı hangi not ne kadar tıklanmış ona göre seçim daha iyi bir sonuç verir.

  • Şeyyy bilginnn ya filmlerin altına Like Dislike tuşları koyarmısın lütfen daha iyi olur hem tesekkur ederımm emeğin için 🙂

  • Film güzeldi izleyin

  • O değilde ben tarihi 2013 sanıyodum 😀 2009 filmiymiş arkadaşlar izleyin sallayın takmayın beni izleyin siz 😀

  • Film gerçekten güzeldi.Fakat sonu hayatımda gördüğüm en saçma sondu önce savaş olucak diyolar sonra savaş yapmıyolar birde bunun 2.sini mi bekleyeceğiz oda zaten 2014’ün sonlarında gelir ohooo o zamana kadar filmi unuturuz bile saçma olmuş.(NOT : Izlemenizi tavsiye ederim eğlenceli tabi beklemeyi göze alıyorsanız 😉 )

  • kitabının 12. serisindeyim filmi sadece 1-2. kitaba kısaca deyinmiş.Kitabını okumanızı tavsiye ediyorum ancak kitaplar çok pahalıya mal oluyor ondan sonra ülkemizde kitap okuma oranı azmışta bilmem neymiş arkadaşlar Rizenin Fındıklı ilçesinde oturuyorum ve inanın şöyle güzel bi kütüphane olsa herçeşit kitabın olduğu sadece türk yazarların ve kalın tozlu sıkıcı romanların olmadığı inanın okuma oranı 20 katına çıkar.Tabi ben bunu küçük şehirler için diyorum istanbul-Ankara gibi yerlerde ne istersen bulursun zati.Saygılarımla

  • cox gerimli ve qorxulu olmasada coxxxxxx macerali bir film

  • çok güzel

  • vasat

  • JOSH un oynadığı film izlenmez mi??! Kötü yorum yapanlar; neyin kafasını yaşıyorsunuz?? -_-

  • film iyi

  • ÇOK GÜZEL!

  • dostum bu film bir harika 😉

  • OHA DARREN SHAN <3

  • bu filmin serisini okuyodum yarım kaldi şimdi filmini izlicem inşallah filmin devamı gelir :))

  • 😀 ♥

  • ONNUMARA FILM DAHA NE OLSUN 😀

  • eee yanii filmin sonu ne

  • Evet arkadaşlar 11 kitaplık bir serisi var . Bu sadece 1. kitap eğer okuyup filmi tekrar izlerseniz çok şey anlayacağınızdan şüpem yok.Tabi bir sıkıntı var ben denizlide oturuyorum ve kitapların tane si 17.00TL ve 20.00TL arasında Ama çok beğendiğim için arkadaşımla parayı ortak ödeyerek bütün seriyi okuduk şu an 12. kitap kaderin çocukları adlı kitap tercüme edildi. Hemen yarın gidip alacağım Tavsiye ederim .

  • bilgin @Onur Kaan’a katılıyorum

    • @Volkan hazırlıklar sürüyor tüm isteklerini karşılayacak tasarım hazırlanıyor 🙂

  • Bi dakika ya savaş noldu? Aklımda soru işaretleri bıraktı ve bitti.

  • ben daha önce izlemiştim güzel bir filmdir. tavsiye ederim…

  • @Onur Kaan Aynen Katılıyorum Kardeşm Beğen Butonu Yapılsa Gerçekten Çok Yararlı Olur Site Sakinleri İçin

  • kardeşim neden boyle çabalıyosun bayramda ya 😀 ama tebrikler izlemeye değer bi film 😀

  • Kitabını okumayan filmden zevk almayabilir ama serisini okumayı deneyin derim. Darren Shan hayatımda yer edinmiş bir yazardır.

  • Film güzel iyide sonu berbat bitiyor :S 2 ci filmi cıkması gerek

  • Arkadaşlar bu darren shanın nefes kesen macerası kitabının çakması kitabı okuyun buna 99999999basar süper Bi kitap 12 serisi var ucubeler sirki 1.kitap buradan başlayın bayılmazsanız ben kitap bilmiyorum ben

  • film güzel devamını beklıyorum 2009 daha :d

  • gayet güzel bir film emeğine sağlık bilgin izlenir sıkılmadan hemde

  • Cox mohtesem bir film deyil,ama cox berbadda deyil.Baxmaq olar.

  • Bilgin Filmlerin hemen altında ”Begendim-Begenmedim” isimli çubuk eklersen gerçekten çok iyi olur. Çünkü yorumları okumak zaman alıyo. Bunu eklersen çok seviniriz. Eminim arkadaşlarda bana katılıyorlardır.

  • eglencelide sonu hemen gelmiş olaylar tam basladı derken bıttı fılm :S yarım kalmıs gıbı

  • Fena sayılmaz, filmin sonu daha iyi bitebilirdi. Biraz saçmalık var filmde..

  • Güzel bi filme benziyor teşekkürler hemen izliyorum 🙂 🙂

  • gerektende muhteşem film herkese tavsiye ederim

  • hayatımda izlediğim en iğrenç filmdi.vakit kaybı gerçekten…

  • anlamsız vakit kaybı

  • Süper bir film

  • film güzel

  • aynen oyle knk filmi yeni izlicem guzel olmasada vampirler guzel birde site çok guzel

  • kanka bayram filan dinlemiyorsun,dur durak yok… 🙂