facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Umutsuz Vaka – Trainwreck 2015 Türkçe Dublaj izle |



"Umutsuz Vaka – Trainwreck 2015 Türkçe Dublaj izle" için 17 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. filmsever filmsever Kasım 26th, 2015 saat 23:59

    Güzel bir romantik komedi.Marjinal bir yanı var, bu marjinallik başrol kadın oyuncusunun karakterinden kaynaklanıyor. Oyuncuların hepsi çok iyi, başrol kadın oyuncusunu sevsemmi, nefretmi etsem, gıcıkmı kapsam, sarılsammı, bende anlabilmiş değilim değişik bir karakter olmuş. Birde çok güldüğüm 3 sahne var filmde, biri zaten başlar başlamaz babanın kızlarına yaptığı konuşma, diğeri “vur bana”, sonuncusuda filmin finalinde 🙂

  2. Anıl Anıl Kasım 27th, 2015 saat 00:25

    İzlenebilir güzel film

  3. Byrm Byrm Kasım 27th, 2015 saat 01:15

    beklentinizi kesinlikle karsılamicak film berbat sıkıcı baska filmlere bakın direk 2 saat bide 🙂

  4. gavur gavur Kasım 27th, 2015 saat 02:00

    Bu filmde anlatılmak istenen ne acaba ?

  5. fox fox Kasım 27th, 2015 saat 14:14

    Son yarım saatini izlemeye dayanamadım, berbat klişe ve sıkıcı bir film. Çok fazla müstehcen sahnesi var ve başrol oyuncusu kadın ile şahsen çıkmam..

  6. Aysinn Aysinn Kasım 27th, 2015 saat 15:40

    Çok saçma bir film erkek aklıyla düşünen bir kadın yada bir ..den farkı yok amacı ve sonucu çok saçma ve herseyden önemlisi oyuncular çok kötü rol yapıyor ve çok da çirkin

  7. Çağrı Çağrı Kasım 27th, 2015 saat 18:41

    amerikadaki …lerin yaşantısını anlatan berbat bir video film bile değil

  8. Şennur Şennur Kasım 27th, 2015 saat 19:29

    bence çok eğlenceli ve güzel bi film :)) her filme negatif yorum yapan bık bık susmayanlarıda anlamış diilim… ellerine emeğine sağlık teşekkürler bilgin…

  9. tiraje tiraje Kasım 28th, 2015 saat 07:00

    filme bayıldım bu tür komedileri seviyorum abzürt diyaloklar ve nasıl görüceklerine aldırmaksızın doğal utanılcak olayların sergilendiği çok sıcak bir komedi biraz bricıt jonsun günlüğü tadında ama çok eğlenceli ama kesinlikle filmi yalnız izleyin içinde sexüel diyaloglar var paylaşım için tşklr bilgin

  10. Melih Melih Kasım 28th, 2015 saat 07:34

    ellerine sağlık bilgin. sonunda vk player geldi.

  11. VorTeX VorTeX Kasım 28th, 2015 saat 08:51

    kızdakı yaşantıya bak onla yat bunla yat aaa.. aşık oldum :))

  12. soner soner Kasım 28th, 2015 saat 11:25

    buraya yorum yapanlar bi kerede bir filme iyi güzel izlenir deyin bee

  13. dilek dilek Kasım 28th, 2015 saat 19:52

    çok şirin bir film.. 🙂

  14. Hayatı filmle gecmiş cocuk Hayatı filmle gecmiş cocuk Kasım 29th, 2015 saat 22:27

    Filmin basrol oyuncusu bi değişik geldi daha iyi birisi bulunabilirdi ama filmde cidden çok komik buldugum noktalar var 😀 eline saglık bilgin. izlenir mi izlenir …

  15. deniz deniz Kasım 30th, 2015 saat 03:23

    uzun zaman sonra izlediğim en iyi filmdi

  16. filmustası filmustası Aralık 1st, 2015 saat 00:37

    başroldeki kadın cok silik bir yüz kaçmış ve eglenceli tempoda sürekli istediginiz karakteri bulamama gibi bir sorun var bence sitedeki çoğu iyi filmi izledikten sonra zaman gecirmek için kullanacagınız bir tercih olmalı

  17. saka saka Aralık 2nd, 2015 saat 02:20

    filmin ilk sahnesi mükemmel gerisi ise çöp.önerim ilk sahneyi izleyip kapayın

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.