Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

Aile ile izlemeniz önerilmez.

İMDB: 7.3 Süre: 101 dakika ( filmin Adaylık; Golden Globe. 25 ödül ve 49 adaylığı bulunmaktadır. ) ( 119.525 Kişi Oy kullamıştır. ) Toronto Film Festivali'nde görücüye çıkacak olan Shame, cinselliğin merkezde olduğu bir New York draması olarak niteleniyor. 'Açlık' filminden hatırladığımız Michael Fassbender'in Brandon isimli New York'ta yaşayan bir seks bağımlısını canlandırdığı film, asi kız kardeşinin (Carey Mulligan) Brandon'ın yanına taşınmasıyla yaşanan olayları anlatıyor. Senaryosu Abi Morgan ve Steve McQueen'e ait olan filmin kadrosunda Fassbender ve Mulligan dışında James Badge Dale ve Nicole Beharie de bulunuyor.Filmin Toronto ve Venedik'te gösterim yapacağı kesinleşti. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Dram, imdb 7+ Filmler, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 39 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • filmin neyini eleştiriyorsunuz mükemmel bir psikoloji filmi tamamen sex düşkünlüğünün hangi sapkınlıklara yol açtığını sosyal yaşamdan uzaklaştırdığını aile bağlarını gevşettiğini yeri gelince kopartma seviyesine geldiğini vs vs biçimde anlatmış insanlar. yok zaman kaybı bilmem ne boş boş yorum yapıyorsunuz ayrıca film müzikleri mükemmel .

  • arkadaşlar bu film izlenmez bence o kadar ödülü hak etmedigini düşünüyorum genede siz bilirsiniz

  • izlemeyin her sahnesi asırı uzun ve gereksız ayrıca cok sıkıcı

  • iğrenç ötesi sakın izlemeyin zaman kaybı ve hiç begenmedim izlemeyın iğrenç saçma sapan bişey

  • kolay kolay kötü yorum yapmam ama film traşın traşı

  • aile ile izlemenizi tavsiye etmem +15

  • bilgin ilk önce emeğine sağlık filme gelince bence rezalet filmde neyi anlatmaya çalıştılar porno? sex? saçma sapan bir film zamanınıza yazık…

  • psikolojik dram olarak gayet başarılı bir film..fassbender’in oyunculugu muhteşem,yönetmen iyi iş çıkarmış,puanını hakediyor..beni tek rahatsız eden dublaj olması..

  • bu filmin altyazılısını da ekleyebilirseniz siteye memnun olurum sayın yönetici bey

  • adı gibi utanç verici…

  • berbat bir film 100 dk boşa geçti…

  • Merhabalar, bazi arkadaslarin film hakkinda ki görüslerini Cok yersiz ve mantiksiz buluyorum! Yarim akillimisiniz sirf kotülemek icin bir cogu yorum yapmis,öncelikle bu filmde iki tane çok başarıp Hollywood Yıldız’ı var , bir diğeri filmin alt yapısını ve konusunu sırf siz anlayamadığınız için film kötü demişsiniz, fılmi anlayamıyor olmanız filmi kötü yapmaz , o sizin anlama sorunu olduğunuzu gösterir , imbd kişiler öncelik ile filmin temelini öngörürler, o insanlar film nedir iyi bilirler sanki hepiniz film yönetmenleri gibi bilmiş bilmiş yorum yapıyorsunuz …
    Neyse ! Ne Demek istedigim acik, bazilarinizin bos yorum icin cok bostan vakti var
    Saygilar

  • Film boyunca ruhum daraldı. Cinsellikten soğutan, insanın içini karartan, konusu olmayan, gereksiz, saçma sapan, vakit kaybı bir film.Filme sonu bakalım nereye bağlanıcak düşüncesiyle katlandım ve havamı aldım. Genel olarak gördüğüm kadarıyla erkek arkadaşların çoğu filmi beğenmiş. Beğenmeyen diğer arkadaşlarımızı da tebrik ediyorum.

  • Bence güzel bir psikoloji filmi. Türkiye ve dünya da sex bagimlisi ve her türlü sapikligi yapacak derecede kendini kontrol altina alamayan bir insan portresi. Filme bu gözle bakip iradesini nasil kontrol ettigini kesfedin,

  • Bu filme boş, saçma, vakit kaybı vb. yorum yapanların filmden anladığını sanmıyorum ne bekliyorlardı acaba ? her şeyiyle gayet başarılıydı tüm ödülleri hak etmiş. Ayrıca beğenen arkadaşlara tavsiyem; Charlotte Gainsbourg oyunculuğuyla konuşan “Nymphomaniac” filmi. Mutlaka izleyin.

  • Soundans filmi bilmem ama yorumuna çok güldüm Allah ta seni güldürsün.

  • Puanı bu kadar yüksek olupda bu kadar kötü olan bir film hatırlamıyorum. Kesinlikle 100 dk’mı çaldı…

  • filmin cok farklı bir konusu var ama birşey anlamadım 😀

  • yine sapkın bir film daha yine yorumlar muhteşem harika olağanüstü vs vs farkında değilmisiniz ensest özendiriliyor ahlak sıfırn altında herkesin sekse ihtiyacı var ama kimse sokaklarda hayvanlar gibi seks yapmıyor tabi birde bunun hastalık derecesinde olanlara Allah yardım etsin yapılacak bişey yok ben sadece bunun dolaylı yollarla enseste kaydırılmasını kabul etmek istemiyorum malefiz filmindede şeytan iyi figür olarak lanse edilmişti yani aslında kötü olan herşey güzel ve daha iyi empozesi var

  • boş bir film.gereksiz faydasız.paraya yazık.

  • yarısına kadar sabredebildim ve hayata dair hiçbir şey vermeyen bir sex manyağının sıradan hayatını film yapan hödüğe saydırdım.buna puan verenin ve sanat diyenin ben aklını seviyim.yuh olsun be.

  • ¨Ne yiyor bu adam¨ diyim biraz merak uyansın. Hayattan uç bir bireyin yaşamından bir kaç haftalık bir kesit. Bazen çok uzadı bu sahne diyebiliyorsunuz. İzleseniz de olur, izlemeseniz de… Bol vakti doldurmaksa maksat buyrun izleyin…

  • Boş vaktiniz varsa izleyin

  • rezillik berbat bir film

  • berbat
    izlemeyin
    çok kötü

  • Bu siteden o kadar film izliyorum imdb si bu kadar yüksek olup bu derece ağır ilerleyen bi filme ilk defa denk geldim. İzlemeye değmez gerçekten.

  • film gerçekten güzel ama ailecek izlemenizi tavsiye etmem

  • Filme süper diyen kardeşim, Allah sana akıl fikir versin. film 7 üstü değil. Bence 4!!!
    Seks bağımlısı adamın melodramı. Ama konu yok aslında. Adamın suratsızlığı, 1-2 birlikteliği,
    2-3 porno izleme sesleri vs. Heeepsi bu. Ben 100 dakkamı yaktım, nolur siz yakmayın.

  • filmi aile ile izliycem derken filmin adı gibi utanç içinde kalabilirsiniz 🙂 aman dikkat

  • yorum yapıcam deyip filmi yazan kişiyi kınıyorum(mehmetali)

  • sonuç yok boş bir filim
    kısa filim tadında mantıksızlıklar zinciri vaki kaybı..

  • TV’de izlemiştim.. Yukarıda isabetli tespitler bulunuyor.
    İlaveten: Adama rolünün hakkını veriyor. Sonunu iyi bağlamışlar.

  • 2-3 tane sevisme sahnesi koymuslar film diye gagalamislar dunyaya, erotik desem degil, porno desem degil, konu yok felan filan.. vakit kaybiydi benim icin 10/1

  • Başrol oyuncusu Michael Fassbender çok başarılı. Dile dökülmeyen, bastırılan duyguların kişiliğe, hayata etkileri. İzlemediyseniz aynı yönetmenin Açlık filmini izlemenizi tavsiye ederim… Bu arada filmleri çevirenlere teşekkür etmek gerek…

  • hiç böylesine aptal bir film görmemiştim nasıl olurdas böyle bir puan alır aklım almıyor.

  • film süper izlenmesi gereken film tavsiye ediyorum

  • Eroin bağımlısı gördüm,sigara bağımlısı gördüm,alkol bağımlısı gördüm,hatta eski sevgilim nutella bağımlısıydı onu da gördüm.Sex bağımlısınıda bu filmde gördüm tamamdır 🙂 Sevgilinizle izlemeyin! Eşinizle de izlemeyin! Hatta hiç izlemeseniz de olur.

  • Güzel bir film fakat aldığı imdb puanı çok yüksek.

  • eglencelı bır fılm sıkılmadan ızleyecegınıze ınanıyorum bırcok odulude hakkettıgını dusunuyorum tesekkurler bılgın kardes:)