İmdb’de en iyi filmler arasında girmeyi başaran mükemmel bir yapım. V adındaki çılgın maskeli bir adamın hükümetin rejimine karşı verdiği mücadele anlatılıyor. İyi seyirler.. İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Bilim Kurgu, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 263 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Ağladım ilk ve tek film herkese öneririm bizim şimdiki durumumuza çok benziyor ama bizim böyle bir kahramanımız yok…

  • Boyle film yok arkadaslar. film izlemeye zaten bu filmle baslamisdim simdiye kadar pek cok film izledim. cok begendiklerim de oldu, amma hic bir film bu kadar etkileyici buyuleyici olaganustu degil. 2 kez izledigim yegane film. Zaten İngiltere kadar guzel film ceken bi ulkede yok. bu filmi izlemeden olunmez bence.

  • İzlediğim en iyi sistem karşıtı film,bir başyapıt ve hakan bayrak,sanki bizim ülkemizi yeterince bölmeyen bi adam yok

  • bu filmın ılk yarısını burada taklıt etmısler..

  • İlk defa bir filme yorum yapıyorum bu film gerçekten bir harika efsane ağladığım tek filmdi lan bu v For Vandetta …..

  • Bu gercek sonu hariç V karakteri ingilterenin en buyuk haini guy jawkesi canlandirms. Kasim jawkes dan kurtulus gunudur ingiltere de

  • gelmişin bu siteye bu filmi izlemişsin hakan bayrak izlemeseydin git kendine göre film bul o zaman bu devrimci filmi ve bizde devrimciyiz

  • Bu tip filmler izlemeyelim değerli arkadaşlar. Bu tip filmler anarşistler, bölücüler, vatan hainleri tarafından hazırlanmıştır. Allah devletimize, milletimize, TÜRK bayrağına zeval vermesin.
    Ülkemiz üzerinde oynanan oyunu görelim. Türk milleti ve Türk milliyetçileri bunun bilincindedir.
    .

  • “…Bir fikri öpemezsin, dokunamazsın. Fikirler kanamaz, asla acı çekmez ve asla sevmez. Ben o fikri özlemiyorum o adam… O adamı unutamıyorum.” Bu film çıkalı 10 yıl olmuş maskelerini devam görüyordum ve daha yeni izlemeye başladım abartısız en az 6 7 sefer izledim daha önce izlemediğime üzülüyorum muptelası oldum resmen inanılmaz bir film ve konusu da harika araştırdım bu olay gerçek yaşanmış hikaye lakinl adamı vatan haini olarak kayda geçirmişler. Filmdeki V nin düşünceleri mükemmel tam bir anarşit ve halkı için sonsuza dek özgürlük düşüncesinde. V nin gercek olmasını ve bizim için t… amcaya dur demesini çok isterdim. Bu filmin devamı olmasını da…
    Gerçekten harika bir film izlememi sağlayan herkesin emeğine sağlık.

  • Benim için star wars,inception veya interstellar kadar etkileyici olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle zaman kaybı değil izleyin mutlaka.

  • bence izlemelisiniz cok super film

  • efsane 🙂

  • film güzeldi

  • İzlerken sanki ülkenin şuan ki durumunu izler gibiydim.Mükemmel ötesi bir film.Başrol oyuncusu bütün halk.Süper olmuş kaliteli 10/10 hak ediyor bence

  • baştaki patlatma sahnesi çok güzel

  • fim güzeldi emeklerinize sğalık film doğruları anlatıyof herşeyden önçe emeginize saglık

  • Ne kadar güzel bir film yazılarla ifade edemem.

  • Gerçekten güzel bir film ve herkes izlesin.

  • arkadasım tavsiye etti onun üzerine izlemeye karar verdim baslarken of zaman kaybetcem diye dusundum ama film gerçekten çok etkileyici tavsiye listemde artık :D:D:D

  • Ve Ve Ve Ve Muhteşem Filmdi (V)e THE END

  • gerçekten mükemmel bi filmdi bu zamana kadar izlemediğime pişman oldum tüylerim diken diken oldu izlerken ya 🙂

  • izlenir

  • Konu olarak güzel fakat konu işleyiş olarak biraz sıkıcı olmuş. yer yer monoton geçiyor. biraz daha doyurucu olabilirdi.

  • Film gerçekten izlemeye değer bir film çok başarılı ve olağanüstü bilgin sana da sağol muhteşemdi.

  • boyle bi film gormedim.herkese izlemeye tavsiye ederim

  • Hayatım boyunca kendisini ve içinde geçen Haggard-herr manelig şarkısını hatırlayacağım sayılı filmlerden biri. Çok güzeldi…

  • harika tek kelime ile müthiş

  • mutlaka izleyin. konusu cok derin.

  • o bu filme bayıldım.
    tüylerim diken diken oldu

  • maskeyi takıpta izleyin bi his geliyor sanki

  • abi film müthiş

  • çok manyak film ya.kesinlikle izlemelisiniz.hayatıma yön veren filmerden biri.
    Bu maskenin altında etten fazlası var.Bu askenin altında fikirler var.Ve fikirler kurşun geçirmez…

  • çok güzel bir film.Hala etkisindeyim.Hayatıma yön veren filmlerden birisi.Kesinlikle izlemelisiniz.

  • Film gayet başarılı amacı olan giriş ve gelişme ve sonuçu olan ender filmlerden başı da sonu da harika gayet düşünülmüş emek verilmiş bir Film Filmden anlayan kardeşlerim bunun farkına varacaktır zaten…

  • Cox Gozel filmdi! Ancaq heyifki olur ‘V’ !
    Bu maskenin altinda etten fazlasi var..fikir var..fikir kursun gecirmez !

  • V-ye aşık oldum

  • Film Gercekten Cok Etkileyici Ve Düsündürücü Bir Film Gercekten Bu Filmden Cok Etkilendim

  • çok güzel film emek harcayan herkese teşekkür ederim..

  • Fikirlere kurşun işlemez..

  • Muhteşem bi film kesinlikle izlenmeli

  • İzlemeye değer, uykusuz kalmaya değer…

  • BAŞARILI..

  • bu film gibi acayip film yok

  • bu fılm ınsanı mıllı duygularını uyandırıyı

  • bence beş para etmez bi film=) asiyim abi=)

  • Yıkmışlar.

  • Maskenin altında etten fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var . Vikirlerim kurşun geçirmez …

  • Benim Hayatıma Yön Vermeme Katkı Sağlağan Bir Film

  • Kesinlikle izlenmesi gereken bir film…

  • Kötülüklere karşı savaşan bir kahramanın hikayesi.
    Baya iyiymiş.

  • kesinlikle mükemmel bir film,çok beğendim.

  • olağanüstü

  • super bır fılm oskarlık

  • bu filmde niye sessiz konusuyolar? 🙁

  • Hayatımda böyle bi film izlemedim ayrıca o maskeler Guy Fawkes maskeleridir yanlış olmasın.V’de onun yolunda ilerleyen devrimci bi kişilik.Sonuna kadar Guy Fawkes’in fikirlerinden yürüyeceğim.

  • beni çok etkiledi, bu filmi onlarca kez izledim her defasındada çok etkilendim ayrıca ve ,nin ölmesine çok üzldüm bence dünyanın en iyi filimlerinden

  • Hayatımda izlediğim en iyi filmdi.Muhteşem.Ve biraz düşünürsek bize çok şeyi anlatıyor.Zaten herkes bu filmi izlese ve düşünse dünya böyle bir dünya olmazdı.Evet fikirler kurşun geçirmez.

  • Bu filmi ilk çıktığı gün izlemiştim. Ozamandan bu yadanada her yıl izliyorum 1 kez favorilerimdendir.

  • Muhteşem bir film Kesinlikle izlemenizi öneririm.

  • bu film inanılmaz bir şey izlemeyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum…

  • konusu ve konuyu işleyişi bir şaheser niteliğinde.mutlaka izlenmeli.bu film çok şey anlatıyor.filmi izledikten sonra o maskeyi takmak istedim.kısaca mükemmel ötesi.

  • etkileyici ..

  • Kesinlikle muhteşem bi film…Başta konusu sarmamıştı, izlemiycem diyodum ama izledikten sonra kesinlikle pişman olmadım.. Herkese tavsiye ederim aldığı puanı hakediyor bence…

  • Bu Film Bence Muhteşem Kesinlikle Tavsiye ederim

  • filmin konusu beni heyecanlandırmıştı ama o kadarda güzel film değil vasat film.ımdbde de zaten 175. suan hakettiği yerde. Ama site süper.

  • film süperde biraz karışık geldi herkez sonunda çıktı oraya hiç biri ölmemiş. ama akıcılık felan çok iyi 😀

  • Süper Ötesi bi film

  • Mü Mü Mü Mü kemmel Film Emeğei geçen herkeze teşekkürler

  • güzel film izlenmeli konusu ve yorumu gayet güzel

  • Bu Maskenin Altında etten daha fazlasi War Bu maskenin Altinda Bir Fikir Var.Fikirlere Kursun İslemez.

  • Bu zamana kadar bu kadar güzel ve gerçekleri yansıtan bir film izlemedim bu film olmuş ve olacak herşeyi anlatıyor

  • ben hayatımda böyle bir film izlemedim filmi kesinlikle izleyin ben 15 defa izledim

  • bence çok güzel bi filmdi hemde hiç kesinti yok emeğe saygı

  • O kadar beğedim ki..Söyleyecek başka söz bulamıyorum..

    Üstelik V yeni favorim.

  • İzlemeye değer bir film, umarım bizde birgün, düşüncelere karşı hçbir şeyin karşı koyamayacağını öğrenebiliriz. Çok geç olmadan.

  • filim bir harika izlemenizi tavsiye ederim soluksuz izlenebilecek bir filim 10 üzerinden 9 benim puanım teşekkürler bilgin

  • tek kelimeyle muhteşem

  • Gerçekten süper bir film!

  • bu siteden günde 7 film izleyip bu kadar keyif aldığımı hatırlamıyorum unutamayacagım sözler mükemmel bir duruş ve benim yeni fenomenimmm (V For Vannetta)

  • Harika bir film ve 3. izleyişim. hayatımda izlediğim en güzel filmler arasında 🙂

  • film iyidide bittikten sonra çalan şu kıpır kıpır parça kimin :))

  • Ben Size yemın edıyorum film izledim ama böle içe çeken film gormedım vallaha hll olsun o adamı ısallah gorurum 🙂

  • Ne Olursa Olsun iki bayanın öpüşmesine ben katılmıyorm . İyi tarafın eşcinsel olmsına üzüldm o kadr

  • fikirlere kurşun işlemez… çok kaliteli… fakat eşcinsellerin savunulacak bir yanı yok! ne olursa olsun hangi din olursa olsun eşit yaratıldık. ve kadın ve erkek birbirinin varlığı için var..!evet film muhteşem ve zekice hazırlanmış izlenimş muhteşem fakat muhtemel olan senarist veya yönetmenin eşcincel düşüncelerini misyoner bir tavırla empoze etmeye çalışması ve kahramanının eşcinsel tarafı destekleyip bir kızı sevmesi kendi fikirleriyle ve düşünceleeriyle çatıştığını göster4iyor..!

  • Film Süper Tek kelimeylee Harika Ama Arkadaşlar benim Dikkatimi Çeken Birşey Oldu V Eşcinselleri Savunuyor Filmdede görmüşsünüzdür iki bayan evleniyorlar falan film eşcinselleri savunuyor gibi geldi V de onların tarafında 🙁 Buna Üzüldm

  • Arkadaşlar bu sitedeki hemen hemen tüm filmleri izledim ve yapılan yorumlara bu zaman kadar kayıtsız kaldım ama artık canıma tak etti.Herkesin film zevki aynı değildir ama güzel bir film zevklere göre değişmez ve artık yenifilm yorumcunuza güvenin…Film gerçekten harikaydı.Hrika bir kurgu ve görsel efekti bir arada barındırıyo herkesin ilgiyle başına kilitnebileceği bir film.

  • gerçekten olağanüstü bir film

  • bakmaya değer harika bir film tavsiye ederim filme dikkatli bakınız

  • dans edilmeden önce yapılan devrim yapılmaya değer değildir..

  • dublaj çok iyi olmuş söylemeden çekemeyeceğim…

  • muhteşem diyebiliriz çok keyif aldım defalarca izledim bugüne kadar izlediğim bütün filmlerden çok farklıydı unutulmaz bir film teşekkür ederiz :))

  • Hayaımda en az 250 film izledim ama V For Vandetta en iyisidi. İnsanın politik görüşlerini değiştirip tamamen farklı boyuta sokuyor. Ama Çizgiromanda faşizme karşı anarşizm çatışması vurgulanırken, filmde faşizme karşı alternatif öne sürülmemiştir.

  • halk hükümetten korkmamalı hükümet halktan korkmalı…

  • Mükemmell Bir Film herkeze tavsiye edıyorum 4. izleyişim ve hala sıkılmadan ızlıyorum

  • süper bir film 5. izleyişim

  • bu flmin her sahnesi her sözünü ezbere tekrar edebilirim 40 ın üzerin de izlemişliğim var ve albümüm deki en vazgecilmez filmdir…

  • Tamamen zekaya dayalı bir film olmuş v for vendettanın zekasına hayran kaldım cok super katliyamcı ve ayrıca demokrası ıcın canını ortaya koyan bır adam film cok güzel genel olarak izlenir

  • inş bizim halkın gözünü açmasıda bu kadar zor olmaz…

  • fena degil izlenir

  • müthiş bir filmdi

  • hayatımda izlediğim en güzel ve unutulmaz filmlerden biri.

  • Fikirler kurşun işlemez.. En unutulmaz söz 🙂

  • seni sevyorum gamze bu film bana seni hatırlatıyo aşkım

  • Bir filme muhteşem denirse buyurun karşınızda duruyor.

  • herhalde gecenin bu saatinde 14.kez izleyişim oldu
    hakkınız ödenmez.
    teşekkürler

  • Admin helalin var eline sağlık, görüntü kaliteside süper..

  • bence cok acayip ve cok iyi bir filmdi izlenmesi gerekir.

  • Yılını hatırlamıyorum ama filmde bahsediyordur. 5 kasım günü Guy Fawkes ve arkadaşları ingiliz parlamento binasını havaya uçurmak isterler.Arkadaşlarından biri, yakını o binada çalışdığı için ona 5 kasım günü o binadan uzak biryerde olması gerektiği hakkında bir mektup yazar ve bu mektup parlamentonun eline geçer.5 kasım gecesi guy fawkes barut fıçılarıyla yakalanır ve idam edilir
    filmin başında orayı gösteriyorlar vede bu maskeler Vendetta değil Guy Fawkes maskeleridir.

  • MÜKEMMEL BİR FİLM AŞIK OLDUM DENEBİLİR MUHTEŞEMMM

  • bu film den keyif alamayan arkadaşların nası bi seyredişiniz var hayret ediyorum bence siz gidin pembe dizi seyredin onlar size göre filme gelince söyliycek çok bişey yok mükemmel ötesi…

  • 06kadir boş yorum yapmak hoşuna gidiyor sanırım son derece keyifli bir film herkeze tavsiye ederim bu siteden sürekli film izliyorum en güzel filmlerden biriydi bence emegine saglık bilgin..

  • bazı bölumlerde fon muzıkleri daha yuksek konuşmalırı anlamak zor… mukemmel degıl ama genel anlamda izlenir

  • sayın bilgin film kalitesi güzellik açısından muhteşem . fakat partlar arası geçişlerde sanki kopukluklar var acaba film kesintilimi ? ? ? …

    • @emmo1 kesinti yok

  • anlayan için son derece harika bir film….

  • dostum vandetta 14 yy gecen bir hikaye sadece yonetmen farkli bir zaman diliminde oynatmis karakteri
    vandetta bir robin hood peter pan vs. gibidir guclu ve kotunun karsisinda ezilenlerin ocunu alir
    vandetta kelime anlami oc
    dans edemezsek devrimin anlami kalmaz=kutlamasini bilemezsen zaferin anlami olmaz

  • süper ya

  • Bunun kadar iyisini izlemedim , harikaydı bayıldım …
    ”Fikirlere kurşun işlemez!”

  • Bu film muhteşemdi ama anlayana…Bu film hayatta ayakta durmayı öğretti bana o iğrenç ,kötü insanlar dolu, berbat hayatta ayakta durup o rezil insanlar olmamamı öğretti.Bu film in tek amacı vardı oda ölmeden önce zevkler ve huzur dolu ölmekti.Bana örnek oldu hayatın zor olduğu özgür ve mutlu yaşamak için sadece fiziğin önemli değildi sadece önemli olan şey beynindi.Bu filmde emeği geçen herkese teşekkür ederim bana hayatta muazzam yaşamayı öğrettiğiniz için size minnetdarım… Betül ODABAŞI

  • Bu filmi kaçıncı izleyişim bilmiyorum 🙂 herkese tavsiye ederim..

  • Sadece birinci bolumu bile tamamini izleyemedim cok sacma geldi bana.

  • Hayatımda İzlediğim en iyi film ayrıca devrimci olmamama rağmen Güzeldi Mükemmel Bir Hikaye Mükemmel Sözler …

  • Gördüğüm en güzel filmdi. Hem 5 Kasım 1605 çok anlamlı. Kesinlikle izleyin.

  • İnanılmaz bi film gercekten harika

  • tşk güzel bi filimdi bu siteyi sevdim

  • film kalitewli bir film tavsiyem izlenir

  • Hayatımda izlediğim en iyi film. Aşk,aksion,strateji,heyecan hepsi var muhteşem bir film kimbilir kaçıncıya izliyorumdur defalarca izledim.Mutlaka izleyin arkadaşlar.

  • cesur yürekten sonra hiç bir filmi daha fazla sevmeyeceğimi zannediyordum ta ki bu filmi izleyene kadar.tek kelimeyle muhteşem.

  • muhtesem bi filmdi herlade yapan insan deil bir psikopattı 🙁 🙁 😀

  • saçma diyenler ingiltere tarihinde 5 kasım 1605 tarihine bakabilirler o zaman daha iyi anlarsınız.

  • bence harika bir film çok beğendim herkes izlemeli.

  • güzel filmi saçma yanları vardı maskeye de gıcık oldum yüzündeki ifade çok sinir bozucuydu.

  • Hayatımda böyle bir film izlemedim olağanüstü bir filmdi Keske V ölmeyeydi sonunda tam olucaktı.

  • yaw arkadaşlarf ne saçma yorumlar yapmışsınız yaw bukadar olur. ızlemeyın kardeşım
    ıçınde devrım olan butun fılımlerı severım gerçekleştırecegımız devrıme davet var

  • Destansı hayran olunası bir başyapıt…

  • Güzel filmdi adam haklı ki savaşıyo.

  • bilgin kardeş filmler iyi güzelde hiç 90 lı kültler yok –ucuz roman–guguk kuşu–büyük balık–
    good fellas — koy böyle filmleri sitenin kalitesini arttırır …

  • güzel filmdi fakat kıza işkence yapması aşırı sacmaydı.

  • İzlediğim en güzel ve en anlamlı filmdi.Tabi Anlayana 🙂

  • tek kelimeyle superdi

  • hayatımda izlediğim en mükemmel filimdi yapanın yazanın aynayanın ellerine ayaklarına sağlık

  • Hayatımın filmi, tek kelime ile mükemmeeel.

  • Film gerçekten cok güzelemiş.

  • filmi dikkatle izledim bişey kaçırmayayım diye. güzel bir film ama öyle bazı arkadaşların yazdığı gibi hayatımın filmi falan değil. yinede kesinlikle izlenmeye değer. hayır yorum yazan arkadaşlar sebeplerinide yazsa en azından bişey kaçırdım kaçıracam korkusu olmadan rahatça izliycez

  • gerçekten çok güzel bir film ellerinize sağlık…

  • bu bu bu muhteşem bir şey

  • Gerçekten hayatımda izlediğim en iyi filmdi diyebilirim.

  • harika bir filmdi . insanı cok zorluyor anlamak için ama ben mükemmel diyorum

  • Çok güzel bir film.İçindegeçen sözler çok iyi.

  • İnsan ölür ama fikri değişmez.

  • Güzelmiş Hakkaten

  • Gerçekten Çok Beğendim Emeğinize Sağlık

  • ben daha önce bu kadar muhteşem bir film izlemedim. helal olsun !!

  • Kısacası Çok anlamlı bir film amaçlar sonuçları gibi bir cümle vardı En anlamlı cümle o bence ..

  • MUHTESEM EMEKLERİNİZE SAĞLIK

  • bilgin biliyorsun siteni çok beğeniyorum the doors filmini eklemeni rica ediyorum lütfeeeen

  • Filmler hayal ürünü öyle değil mi? Neden kasıyorsunuz…
    Çok güzel bir film anlayana tabii 😉

  • Herkesin izlemesini isterim. Aksiyon filmi sevenler izlesinler.

  • yaa arkadaşlar bu azize mary olayı nedir yaa bi türlü çözemedim internette de bulamadım yok mu yardım edecek olan ?

  • olması gerektiginden daha iyiydi..

  • Arkadaşlar V’nin dans ettiği sahnede kadına dans edemezsek devrimin ne zevki kalır dedi ben bir anlam veremedim yani cümleden bir ana fikir çıkaramadım. Bana kalırsa kızı tavlamak için yalan uyduruyor ama belki başka bir anlamı vardır bilemem.

  • Gerçekten saçmalık. Adolf Hitler burada başkandı, Nazilerde İngilizlerdi.. Almanlardan almışlar İngilizlere uyarlamışlar ortaya da bir tane kaçık koymuşlar. Bu kaçık da nasıl bir kaçıksa artık devrimle dansı aynı kefeye koyabiliyor bir bakıyorsun psikopat bir bakıyorsun bambaşka bir hale bürünmüş. Harcadığım vakte yazık gerçekten…

  • Bu Filmi yapan kisi normal bir insan olamaz… Bu film hayatımda izledigim en güzel en anlamlı en muhteşem film.. Bu filmi bizimle bulusturan emegi gecen bütün yetkililere teşekkür ederimm….

  • süppper ötesi bir film, bunuda şiddetle tavsiye ediyorum . teşekkürler ADMİN…

  • bu adam iyimi kötümü

  • Gerçekden bi harika 1 yıldır burda flm izlyrm ilk defa yorumumu ypyrm anlayın artık 🙂

  • özgürlük adı altında hertürlü etik olmayan ilişkiyi meşru sayan konusu garip am işlenişi etkileyici.

  • “fikirler kurşun geçirmez” bu sözü hiç unutmayacağım.. gerçekten mükemmel bır film.. işlenişive akışı mükemmel.. “V” mücadelesi eleştirilebilir,ama ; ezilmiş, işkence görmüş, zulme uğramış birinin bu psikoloji ile hareket etmesi gayet doğal..

  • admin kardeş filmin part1’ine tıkladığımda
    bu çıkıyor yardım edebilirmisin acil. diğer part’lar çalışıyor.

    • @biz karsiyakaliyiz Tekrar denersen açıcaktır.

  • fillimi öylesine açtım ama fillmi çok beyendim bazı yerler hariç

  • tek kelimeyle muhteşem ötesiiii bir filiimmmmmmmm

  • Arkadaşlarım hep konuşuyordu bu film hakkında. Ben de dedim bir de ben izleyeyim bu filmi. izledim ve hayran kaldım. Inception gibi güzel bir film. Bu daha kolay anlaşılır ve daha gerçekçi. Tek kelime ile muhteşem.

  • harika ötesi bi film muhteşem izlemeye doyamadığım tek film <3

  • Mutlaka izlenmesi gereken harika bir film..Herkese tavsiye ederim.

  • mükemmel bir film emeginize saglık tşkler 😀

  • sondaki şarkıyı deyiştir verseydiniz ağlayacaktım 🙂
    ( Tek Kelime İle Oskarlık Bir Film.)

  • Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri yok böyle bir film çok güzel.

  • hayatımda izlediğim en güzel filimlerden biri

  • FİKİRLERE KURŞUN İŞLEMEZ…..

  • kameranın mercegine salık kim çek tiyse tek bir şey söylüyorum oda fikirlere kurşun işlemez

  • inanılmaz…

  • honest a katılıyorum. Filmlerde herzaman bir şuuraltı mesajı vardır. Kişi düşüncesiyle yüzeysel olarak filmin konusuna, karakterlerine takılır. AMA esas golü şuuraltı yer. Çünkü şuuraltı mesajları kişilik yapıtaşına dönüşür, farkına varılmazsa..

  • film çok güzeldi yani herseyi biryana bırakın konusu süper 10/10 filme puanım

  • süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • Dünyadaki 7 harikanın arasına girebilecek bir film.

  • 10 üzerinden 10 fazla söylenecek bişey yok.Yorum yapanlardan @honest arkadaşım faşistlik yada kominizmle alakalı bir film deildi.Fark edemediğin nokta her halkın hak ettiği özgürlüklerin geri verilmesiyle alakalıydı.HİÇ KİMSENİN SINIRI YOKTUR SINIRLAR BEYNİMİZDE… Şu anda yaşadığımız hükümetinde bu filmden bi farkı yok zaten.Ne zaman uyanıcaz hayırlısı.Bilgin kardeş siten çok güzel inan bana her girdiğimde iki üç kez reklamlara tıklıyorum.Teşekkürler..

  • hayatımda izlediğim en güzel filmlerden bir tanesi diyebilirim.şahane bir kurgu ve şahane sahneler..

  • yok böyle bir film

  • yalnız benim anlaamadığm nokta, Guy Fawkesi örnek alarak yola çıkıyo V, yani ingilterenin en büyük hainlerinden birisi, ayrıca Guy Fawkes, tam olarak demokrasi için savaşmış biriside değil, mezhebi için savaşmıştır, V ise gerçek bi özgülük savaşçısı, yani demek istediğim Guy Fawkesin’de özgürlük savaşçısı olarak gösterilmesi, filmi daha anlamlı hale getirmesi için mi.

  • çok güzel.paylaşım için teşekkürler

  • V Söyledigi Sözler Anlamlı Ve Çok Etkyeyici

  • Film biraz ağır ve uzun olduğu için sıkıcı gelebilir bunun için biraz sabreteniz gerekir.Sisteme karşı ayaklanan bana göre bir sosyalistin mücadelesi anlatılmıştır.İktidardaki diktatörtür.Film gayet güzel

  • tek kelimeyle harkulade

  • Gerçekten herkesin izlemesi gereken sayılı filmlerden birisi.

  • gerçekten izlenilmesi gereken bir film .

  • mükemmel bir film

  • Süper bir fim herkeze izlemesni tavsiye ederim sıkılmadan izlenilecek ender flmlerden biri

  • tamam güzel filmde neden bu kadar abartıldığını anlamıyorum bunun gibi yüzlerce film var düzene karşı anarşistce olan.bu da onlardan biri öyle çok ahım şahım değil.sadece v nin aşkı yani bir kıza dokunmadan onu öpmeden öleceğini bile bile ona duyduğu aşk beni etkiledi ve bu mükemmeldi.

  • harika bir film mütiş herkese tavsiye ederim bu arada bilgin cok güzel bir site inşallah bu düzenin bozulmaz

  • muhteşem ötesi

  • Filmi ‘tavsiye’ üzerine izlemiştim ve ben de filmi izledikten sonra,bunu izlemeyenlere tavsiye ediyorum. Faşizmin olanca İTİCİğini ve İĞRENÇliğini işlenişi mi desem, basının maşa olarak kullanılmasını mı desem.. Kısacası dünü,bugünü ve geleceği temsil ediyor bu film.

    filmifullizle.com’a teşekkürler.

  • çok güzel bir film.farklı Tek sorun seste.Konuşmalar duyulmuyo Emeği geçenlere teşekkürler

  • muthis bir site muthis

  • Kısa ve net kesinlikle arşivlik güzel bir film. Konusu farklı işleyiş farklı. Çok keyif aldım, her izleyeninde alacağından eminim.

  • Hayatımda izlediğim en iyi 3 filmden biri.Tek kelime ile ifade etmem gerekirse bu film bir şaheser

  • hayatımda büyük bir eksikligin oldugunu bu gece bu fılm ı izledikten sonra anladım….
    fikirler kursun gecirmez…

  • mükemmel zaten ımbd de3 8 puan almış bi film

  • harika bir film

  • Ben bilgine çok teşekkür ediyorum.IDM programı sayesinde buradan filmleri indirip Harici HDD’ye atıp televizyonumda izliyorum teşekkürler bilgin 🙂

  • film budur abisi eyvallah her dakikası izlemeye değer emeğiniz için sonsuz teşekkür…

  • bu siteyi yaklasık 1 senedır takıp edıorum baska bır sıteden ızlemıorum ve ısın garıp tarafı hıc bır fılme daha once yorum yapmadım ama bu fılm yorumu hak edıyr gercekten her seyıyle mukemmel bır fılm cok begendım ızlemeye deger

  • Kısaca; faşist(“varlığı için her yolu mübah sayan ve sadece kendi anlayışına uygun olanı meşru gören” olarak tanımlıyorum.) zihniyeti ve onun resmi savunucu ve uygulayıcılarını yok etmek için intikam duygusundan alınan güçle harcanan bir ömrün nihai hedefine ulaşmasını anlatan bir film olarak güzel..
    ama
    zulme karşı koyma meşruiyeti altında sokuşturulmaya çalışılan insanın yaradılışına aykırı sapıkları
    özgürlük adı altında meşru göstermeye çalışıp ; bunlara karşı olanlarda faşisttir ya da sadece faşist (yukarıdaki tanım) zihniyet sahipleri bunlara karşı olurlar şeklinde oluşturulan hava filme gölge düşürmüş.
    Bu yolla bilinç altına yerleştirilmek istenen “herkesin kendi tercihi,her koyun kendi bacağından asılır” gibi cümlelerle geçiştirilecek kadar basit değil.Çünkü sınırsız özgürlük diye bir şey yoktur.Mahlukatın sınırları vardır, insanın bile…

  • güzel film teşekkürler….

  • yukardakı tolga arkadaş bu film eleştiriye açık deil sadece dikkat çekmek için filme hayran olduğun halde mualefet olmana gerek yok dikkati farklı bi kç kelime kulanarakta çekebilirsin.

  • İzlemekten hiç Bıkmayacağım bir film ve her izleyişimde ayrı bi görüş yakaladıgım bir film , bu filmde farklı bişe var seni ona bağlayan .. tanımlayamadıgım..

  • Var mı böyle film 🙂

  • gzllllllll

  • guzell bır fılım

  • tv8 de izledim süperdi

  • uzun sözün kısası harika bir film

  • ne derler bilirsinizniz. Yaralar(acılar) zamanla geçer. Ya üzerinden zaman geçmeyen yaralar varsa?

    KIRDIM DİYORSUN ZİNCİRLERİNİ …
    EVET BİR KÖPEK DE KAÇAR KOPARTIR ZİNCİRLERİNİ…
    KAÇAR ODA AMA ”halkalarını boynunda taşıyarak” (Michel de Montaigne/ denemeler)

    Eğer bir atın semerini çok sıkarsan at hırçınlaşır; insanların pek çoğu sıkıldığında hırçınlaşır saklı kalınması gerekenler gizlenmeli açığa çıkması gerekenler söylenmeli ve pek çok şey var
    bu filme örnek olabilecek ancak hepsi yetersizve aciz

  • BU FİLMİ İZLEYİPTE ANLAMAYAN BAŞKA FİLİMLERDEN ANLAYAMAZ 10 NUMARA 5 YILDIZ (:

  • cok super bı fılm tesekkurler bılgın kardes on numara

  • işte herşeyi ile mükemmel film ….

  • Bir fikre dokunamaz, tutamaz hatta öpemezsiniz. Fikirler kanamaz, acı çekmez ve sevmezler.

    Ama bir fikir sizi umuda götürebilir.Ve bu fikir tüm insanlığın ortak çözüm yoluysa,insanlara yeni ve özgür bir yaşam sunuyorsa,kişiyi sömürülmekten ve sindirilmekten kurtaracaksa tek bir şeye ihtiyaç kalmıştır İNANCA. İşte bu inancı sağlayan kişi V FOR VENDETTA.Geleceğin faşist ingilteresinde bir adam! Fikirleri var.Sömürüden ve hükümetin ikiyüzlülüğünden nefret ediyor.Tamda devrimciler unutulmaya başladığında ve faşist düzen özgürlük uğruna canını veren kişilerin amaçlarını unutturmaya başladığında bu değerleri ülkesine hatırlatan kişi V FOR VENDETTA.

    Korkuyu araç olarak kullanarak ülkesini sömüren,halkın özgürlüğünü kısıtlayan ve insanları sözde daha iyi amaçlar için kobay olarak kullanabilen bir hükümetin düşmanı.Bu düzeni yıkmak ve unutulan değerleri hatırlatmak için tüm hayatını ortaya koyan biri. O benim gördüğüm en etkileyici sinema karakteri.

    Replikleri yeterlidir bu filmi en üst sıraya koymak için.Oyunculuğuyla senaryosuyla ve olaylar arasındaki bağlantılarıyla bir sinemada ne ararsanız bulabileceğiniz olağanüstü bir film.11/10

    Bu ülkenin şu anda bir binadan fazlasına ihtiyacı var.Bu ülkenin umuda ihtiyacı var.V

  • Güzel filmdi tavsiye ederim….

  • Çok güzel bir film mutlaka izlenmesi gereken filmlerden biri…

  • mükemmel bir film (konusu farklı ama sürükleyicilik olarak)inception ‘la eş sayabileceğim harika bir film. Bu kurguya sahip farklı film (umarım izlemediğim olur) bilen arkadaşlar varsa paylaşırmısınız arkadaşlar.

  • Gercekten Super Bi Filmis <3

  • İzlemeyen varsa,şu saniye içinde kendini bıçaklasın !

  • film gerçekten çok güzel izlemeye değer

  • Bilgin kardeş sitenizi epeydir beğeni ile takip ediyorum.
    Bugun dikkat ettimde videolar acılmıyor. Yenı yukledıgınız videolarda sorun yok mesala Robinhood Troy bu filmler acılıyor ama eski videolarda cinsiyetiniz? yazan yerde kalıyor gitmiyor seçim yapılmıyor.Bilginize.

  • bu filmi beğenmeyenler varya anlam veremiyorum hee gerçi %50 lilik bir dilim var türkiyede normaldir tamam pardon :/

  • İzlediğim en güzel filmlerden biri Tek kelime ile Muhteşem.

  • muhtesem….

  • bu fimi izlemeyenler köşedeki marketten bir ip alıp en yakın tavana kendilerini assınlar tek kelimeyle harika bi film….

  • etkileyici bir konu izlenir kesinlikle

  • film; kurgusu bakımından bizim gençler için biraz tehlikeli sayılabilir çünkü bizde kurtlar vadisi izledikten sonra dışarıya çıkıp bu eylemi aynen uygulama güdüsü var ama,ömrümün son iki saati kaldığını bilsem bu filmi izlerdim..? saygılar…

  • valla ne diyeyim iki saat bu filmi izleyip harcanan vakte çok üzüldüm.saçma sapan bir film ilk defa bir filmde calınan müziğin oyuncuların sesini bastırdığını gördüm müziğin sesinden ne konuşulduğu zor işitiliyor.böyle bir hayel filmine harcanan enerji ve paraya yazık hiç bir espirisi ve gerçeğe dayanan yanı yok yazık.

  • tolga senin yorumunu dikkate alarak izliyorum 😀

  • acaba bu filmin 2. si veya başka birşeyi varmıdır hocam ?

  • süper bi film izlemeye kesinlikle değer

  • Çok Anlamlı Ve Etkileyici Bir Filim Kısaca HARİKA…

  • çokta güzel degil defalarca izlenecek ya da etkisinde kalınılacak bi şe görmedim..

  • Gerçekten harika bir film olduğunu duymuştum.

  • Bilgin kardes film calışmıyor bilginize, lütfen ilgilenirsen sevinirim!!!

    • Partlar Kontrol edildi Sorun yok @Cooksecret

  • defalarca izleyen arkadaş anlayış kabiliyetinmi zayıf yoksa iş olsun diyemi yazdın. güzel bir film di

  • güzeldi izlemeye değer teşekürler

  • süüppeerr KESİNLİİKLE HARİKA İZLENMESİ GEREKEN BİR FİLM

  • izlemeyen pişman olur

  • Klasikler arasında yerini almış bir film. defalarca izledim…

  • süperrr

  • Düşüncelere Kurşun İşlemez.

    V For Vendetta

  • Kurgusu, senaryosuyla mükemmel bir filmdi, keyifle izledim, emeği geçenlere teşekkürler.

  • gerçekten muhteşem bir film emeği geçenlere çok tşkler.

  • ilk on filmlerimde yer alır

  • çok güzel bir film cok bendimmm

  • V FoR VeNDeTTa SüPeR Bi FiLM ÇoK BeĞeNiYoRuM

  • izlediğim en iyi filmlerden biridir..teşekkürler..

  • Yenilendi.

  • calişmıyor…