Fragman Tek Parça OP


İMDB: 5.7 Finansal sorunlar yaşayan bir çift, gizli bir yerde gömülü olan altınların koordinatlarına ulaşır. Bölgeye varmak üzere gizemli iki otostopçu ile birlikte yola çıkan çift, yoğun kış koşullarında hazineye ulaşmak için amasız bir mücadele vermeye başlar. İyi seyirler filmifullizle.org

8 ay önce eklendi.

2015 Filmleri, Gerilim, Gizem, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 27 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film güzel ama sonu kötü sonu da güzel alsa idi bence güzel olurdu.

  • sayın bilgin tüm sırların sahibi kız ( the girl have all the gifts) filmini yükleyebilir misin? Şimdiden eline sağlık

  • Müge anlının dediği gibi gömü arastırmalarının sonu kötü biter 🙂

  • WASKER”Kardeşim sana güvendim DAĞLARIN Hakimi filmini izledim Ama hayatımda izşedigim en Berbat Filimdi.

  • vakit kaybı. sonu daha vahim. bir şey olsun diye bekledim hep…

  • 7/10 güzel.

  • Fadıl kardeş çok saol bu filmi 1 yıldır arıyordum türkçe ismini bilmedigim için aklımda kalmadı filmi izlemeyen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim filmin adı (A Lonely Place To Die) mükemmel gerilim ama (Dağların hakimi) filmide güzeldi oda buna benziyor filmde şehirden uzak iki manyak avcının insaları avladığını anlatıyor.izleyin ve görün..

  • ne kadar moral bozucu bi film sonunu daha güzel yapabilirlerdi

  • Narsisto söylediğin filme baktım o aradığım o deil senin söyledigin filmde keskın nısancılar cocuklardan olusuyor benim bahsettigim filmde yetişkinler var bulursan buraya yazarsın yinede saol teşekkürler.

  • makyaj güzel, para heryerde başa bela 🙂

  • İlginç… İzlenir…

  • film guzel heyecanli

  • Paranın gücünü konu alan sürükleyici bir filim.izlenir güzel paranın gözü kör olsun:)

  • wasker Aradığın filmin Türkçe adı: DAĞLARIN HAKİMİ

  • Her filmin altında (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.) yazıyor.
    Normalde pek takmam ama doğrusu (Siz de) olacak. Bu siteye çok takıldığımdan çok gözüme batıyor bu hata. Düzeltip düzeltmemek size kalmış. Benden söylemesi.

  • parayı temiz tarafından tutmak lazım..iyi sehirler 10/7

  • izleyin güzel film

  • guzel izlenir

  • Wasker gardaşım dedigin filmin ismi – A Lonely Place To Die

  • bence çok güzel film teşekkürler

  • Vahşi Doğa demişler de karşılarına bir tane kurt bile çıkmadı yahu 🙂 3 kişiyle film çekmişler, idare eder… Teşekkürler Bilgin …

  • izlenebilir kötü değil yoklukta gider

  • Tercümeler çok kötü, yok artık, “two days earlier” yazıyor, “iki yıl önce” diye dublaj var. Bu kadar basit hata da olmaz artık yani..!!

  • Güzel film

  • ehh işte

  • ilginc bir flim izlenir

  • bilgin hocam eskiden izlediğim bir film var acil bulmam lazım bu film çok ses getirmişti rica etsem biliyorsanız ismini buraya yazarmısınız şimdiden teşekkürler. evli bir bayanla erkek dağda yürüyüş yaparken iki tane keskin nişancinanin takipli saldırısına maruz kalıyorlar hatta bu katiller ucurumda iki tane avcıyıda olduruyorlar bu filmi yaklaşık 6-7 yıl once seyrettım bilen arkadaşlar varsa lütfen buraya yazsın iyi günler.