facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Vamps 2012 Türkçe Dublaj izle |



"Vamps 2012 Türkçe Dublaj izle" için 49 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. azem azem Aralık 1st, 2013 saat 02:42

    bir sahne hariç iyi filmdi

  2. h.dogan h.dogan Aralık 1st, 2013 saat 04:09

    film bence hoş..
    zamanı olanlar için değişik olabilecek güzel bir film.

    herkese iyi seyirler,

    çok şeyler bekleyenler azlarıda göremez

  3. erghnm erghnm Aralık 1st, 2013 saat 09:49

    saçma film izlemeyin

  4. Göksoy Göksoy Aralık 1st, 2013 saat 14:58

    İlginç bir o kadar eğlenceli bir filmdi ısrarla tavsiye ediyorum. Korkutucu vampir filmlerine hiç bu kadar şirin bir bakış açısı görmemiştim.

  5. DOĞA ERGEN DOĞA ERGEN Aralık 1st, 2013 saat 15:56

    MÜKEMEL HARİKA ÇOK GÜZEL 10 PUAN VERİYORUM

  6. dilara dilara Aralık 1st, 2013 saat 16:08

    güzel film tavsiye ederim

  7. filmoloji filmoloji Aralık 1st, 2013 saat 17:00

    Mükemmel diyen arkadaşların hayatlarında hiç film izlemediklerini düşünüyorum. Berbat bir film… gerek yok…

  8. safinaz safinaz Aralık 1st, 2013 saat 18:10

    Ne muhteşem ne de berbat ama bence sırf farklı baktığı için izlemeye değer

  9. zeynep zeynep Aralık 1st, 2013 saat 19:11

    çok saçma

  10. filmadam filmadam Aralık 1st, 2013 saat 19:26

    yorumlara 10/1 bile vermeye gerek yok. sıfır yeterlidir. 😀 izliycem filmi. boş vaktim olmasa zaten izleyemem dimi ? sonuçta iyi yada kötü zaman geçiriyorsun (:

  11. emircan emircan Aralık 1st, 2013 saat 22:11

    film cok sacma zaman vakti hic izlemeyin bence

  12. şule şule Aralık 2nd, 2013 saat 13:50

    korkunçmu

  13. eswet eswet Aralık 2nd, 2013 saat 15:04

    film ne cok muhteşem ne de cok kötü orta derecede bir film..vampir dizilerinde olan şeyler 🙂 fedakarlıklar yapan vampirler toplulugu 🙂

  14. ada ada Aralık 2nd, 2013 saat 15:19

    berbattt sacmaaa

  15. büşra büşra Aralık 2nd, 2013 saat 22:17

    çok güzeldi. kesinlikle izleyin

  16. Gökhan Gökhan Aralık 2nd, 2013 saat 22:42

    ZEVKLER VE RENKLER TARTIŞILAMAZ DİYE BİR KURAL VARDIR.
    BEYLER VE BAYANLAR BURAYA KENDİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZABİLİRSİN BU EN BÜYÜK HAKKINIZ.
    AMA OTURUP BAŞKALARIN DÜŞÜNCELERİNİ ELEŞTİRİP, ONLARA HAKARET ETME HAKKINI SİZE VERMİYOR.
    BANA SAÇMA GELEN SİZDE HAYRANLIK, BENDE HAYRANLIK UYANDIRAN SİZE SAÇMA GELEBİLİR.

    SAYGILAR..

  17. Gece41 Gece41 Aralık 3rd, 2013 saat 02:04

    FİLM HARİKA HEM EĞLENCELİ HEM SÜRÜKLEYİCİ İZLEMEDEN GEÇMEYİN

  18. sude sude Aralık 3rd, 2013 saat 15:50

    güzel film izlemek isteyenler için film önerileri :

    * genç ruh
    * limonata ağzı
    * sağ salim
    *güzel kızlar kulübü
    * iyi şansalar charlie
    not:
    seni seviyorum bridgit mendler

  19. emina emina Aralık 3rd, 2013 saat 22:18

    Eğlenceli güzel bir film,korku kategorisi yazılmış haklı olarak, belli yaştaki ve bilinçteki insanlar izlemeli,fantastik sahnelerden dolayı,çocukları etkileyebilir.Herkese iyi seyirler dilerim.Teşekkürler admin.

  20. merve merve Aralık 5th, 2013 saat 18:52

    ben beğenmedim.. değişik ama izlenilebilir değil

  21. yörük yörük Aralık 5th, 2013 saat 20:37

    bence romantik komedi yapımı bazen vampir filmi oldugunu unutum izlerken bence gayet şirrin bir fiLm izlenilmesi gereken ve yanlız degil sevgilinizle izleyin 🙂

  22. tyler tyler Aralık 6th, 2013 saat 00:16

    çoğunluk filmin güzel olduğunu yazmış bende izledim ama gerçekten güzel değildi.tavsiye etmem

  23. Krdln Krdln Aralık 8th, 2013 saat 14:32

    Farklı bir bakış açısı,farklı bir film.korkunç olarak değilde şirin olan bi film.boş zamanınız varsa izleyebilirsiniz.tavsiye etiğim film büyükler

  24. aliye aliye Aralık 8th, 2013 saat 21:50

    eğlenceli

  25. ceren ceren Aralık 11th, 2013 saat 20:10

    cok güzeldi. birbirlerini cok seven 2 vampir dostun hikayesi . goody, stacy` nin çocuğu olsun diye kendi hayatından vaz geçiyor . bence film çok güzeldi . bir vampirin dostluğu işte.

  26. Hakan Hakan Aralık 13th, 2013 saat 21:13

    Saçma sapan izlemeyin diye not düşen insanları anlayamadım hiçbir zmaan anlayabileceğimizde zannetmiyorum,senin beğenmediğin filmi bende beğenmiycem diye bir kural kaidemi var..bi akıllı mantıklı yorum yazın lütfen yaa..

    film on numara eğlenceli bir vampir filmi,korkutucu öğeleri çıkartıp tamamen sevimli,sevecen,sıcak bir film yapmışlar.Beğenmeyenler zevkten yoksun bence…

  27. aylem aylem Aralık 15th, 2013 saat 01:32

    Çok harika olmamakla birlikte,izlenebilir sevimli bir film.

  28. ayşe zeynep ayşe zeynep Aralık 16th, 2013 saat 18:58

    film kesinlikle güzeldi

  29. emre gedik emre gedik Aralık 16th, 2013 saat 20:31

    film gercekten guzel zamani olanlar izlesin

  30. fatoş fatoş Aralık 18th, 2013 saat 17:17

    harika birşeydi tavsite ederim doğrusu

  31. Aygun Aygun Aralık 20th, 2013 saat 22:28

    pis deyildi maraqlidir beyendim… 🙂

  32. inci inci Aralık 21st, 2013 saat 01:45

    BENCE ÇOK GÜZEL İZLEYİN

  33. ugur ugur Aralık 26th, 2013 saat 03:10

    film kesinlikle süper emeğine saglık bilgin

  34. adw adw Aralık 27th, 2013 saat 21:48

    vay be super bır fılmdı sonrası duygusaldı tavsıye ederim herkese superdi 😀

  35. bartufıdan bartufıdan Aralık 28th, 2013 saat 22:57

    eh işte fena değil

  36. lorin lorin Ocak 1st, 2014 saat 13:25

    bence mükemmel yorumlarda saçma deniyor ama sadece komik
    <3

  37. hüsna hüsna Ocak 10th, 2014 saat 15:24

    çok güzel bayıldım sizde deneyin derim

  38. Zeynep Zeynep Ocak 16th, 2014 saat 20:35

    Film güzeldi.Komedi şeklinde tasarlanmış.Kadının yaşlılık sahnesinde bile ağladım.Çok mükemmel bir film değildi.Ama neşelendiren iyi bir filmdi.

  39. EsraPala EsraPala Ocak 19th, 2014 saat 23:21

    bi amacı yok ama güzel bi film

  40. kry kry Ocak 27th, 2014 saat 02:44

    Tavsiye mesajlarını okuyup izlemiştim filmi ama o kadarda iyi bir film değil sıkıcı da değil ama izlememek birşey kaybettirmez… 10/3 bence

  41. nehir nehir Şubat 3rd, 2014 saat 11:34

    bence izlemeye çalışın ama dabbeden korkunç olması imkansız güzel bir film değil

  42. azra azra Şubat 8th, 2014 saat 15:26

    çok güzel bir filmdi

  43. nadia nadia Şubat 10th, 2014 saat 12:29

    fareye pipet takıp kanını içtiklerini gördüğüm an kapadım.saçmalığın daniskası.hayvan haklarınada saygısızlık

  44. betül betül Şubat 14th, 2014 saat 20:59

    çok güzel hele öpüşdükleri

  45. yeliz yeliz Şubat 20th, 2014 saat 19:40

    acaba korkunç mu?

  46. helin helin Nisan 10th, 2014 saat 16:41

    bu film kimine güzel kimine saçma gele bilir ama başkaları seviyorsa izlemeye değer ben çok beğen dim çok güzel

  47. dark33 dark33 Nisan 17th, 2014 saat 20:45

    güzel film güzel şeyler anlatıyor aslında

  48. Tuğçe Tuğçe Mayıs 29th, 2014 saat 14:32

    Eğlenceli bi wampir filmi sıcak kalpler sanırım o da çok hoştu

  49. seloş seloş Haziran 26th, 2014 saat 14:58

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM BEN ÇOK BEĞENDİM=)

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.