Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

FBI ajanı Malcolm Turner ve üvey oğlu Trent, bir cinayeti araştırmak amacıyla sadece kızların gittiği bir sanat okuluna girerler; ama kılık değiştirerek! İyi seyirler filmifullizle.org

6 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Komedi, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 24 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Yaaa çocuğun küçük bi konser verdiği yerde söylediği şarkı ne bilen varsa lütfen soylesin dakika 5 30 da felan baslıyor zaten

  • tam bi baba oğul filmiydi işteee 🙂

  • gerçekten çok güzel

  • çok güzel tatlı anlamlı komedi filmiydi herkese tavsiye ederim arkadaslar 😉

  • süper film ya

  • İzleyin gerçekten harika bir film .. Kaçırlmaması gereken fantastik bir film <3 !
    Teşekkürler Bilgin <3

  • bence manyak bi film ikinciside var bunun dimi

  • film güzel her ne kadar pis olduğunu söyleyenler olsa bile bide bişey soracam 5. parttaki koca enne ile güvenlik görevlisinin oynadığı oyunun ismi ne 🙂 bu

  • film mükammel ama bazı yerleri çevrilmemiş bilgin abi düzeltirsen sevinirim.SİTEN MÜKEMMEL

  • filmi şu an izliyorum 3 partideyim bi açık yakaladım fbı ajanı 80 kilo ve bıyığı var ama kadın kılığına girdiğinde ve resme poz verdiğinde bıyığı yok ve ayrıca 150 kilo görünüyor burda resmen saçmalamışlar resmen kandırmaca dikkat edin 3 partiye anlıyacaksınız dediğimi

  • FİLM SÜPER MUTLAKA İZLEYİN ARKADAŞLAR REKLAMLARIDA ARADA TIKLIYALIM SİTEYE BİR KATKIMIZ OLSUN ARKADAŞLAR

  • Gerçekten harikaydı.. keyifle izlenecek bir film gercekten..

  • çok güzel bir film canınız sıkıldığında izlenecek ideal bir film

  • Tek kelimeyle harika bir film. . .

  • bu kadar saçma bi film daha önce seyretmedim.zaman kaybı..bakmaya değmez..

  • berbat

  • harika bayıldımmm

  • Harika Bir Filmdi tek kelime ile..

  • izleyiniz süper

  • cok guzel fılm ızlemenızı tavsıye ederım tskler

  • valla izlemedim bilemiyorum 🙂

  • Hocam Açıklama Bölümünü Filmi izledikten sonra doldurusak daha iyi olacak.
    + 6 Part daki 2 . parçanın adı nedir :):)

  • mukkemmel bır flmdı tavsıye edıyormm

  • Çok güzel bi filmdi.Bir kaç gün sonra tekrar izleyebilirim.Tşk ler