[tab: Fragman]

[tab: Part 1]

[tab: Part 2]

[tab: Part 3]

[tab: Tek Part VK]

(imdb: 5.6 ) Yapım : 2011 ~ Avustralya Tür : Gerilim Yönetmen : Jon Hewitt Senaryo : Belinda Mcclory, Jon Hewitt Yapımcı : Lizzette Atkins Görüntü Yönetmeni : Mark Pugh Müzik : David Franzke Oyuncular : Viva Bianca, Belinda Mcclory, Burnetta Hampson, Darren Moss, Eamon Farren, Freya Tingley, Hanna Mangan Lawrence, Natasha Herbert, Rowan Witt, Stephen Phillips, Wayne Blair X Avustralya'lı yönetmen Jon Hewitt tarafından yönetilen erotizm soslu bir gerilim filmi... Holly Rowe artık emekli olmak isteyen bir hayat kadınıdır. Son bir iş teklifiyle karşılaşan Rowe tesadüf eseri genç bir kaçak olan Shay Ryan ile tanışır. Birlikte buluşma yerine giden iki kadını hayatlarını sonsuza kadar değiştirecek, tuzaklarla dolu bir gece beklemektedir... Dünyanın en eski mesleği olan fahişeliğe dramatik ve gerilim yüklü farklı bir bakış açısı getiren bir yapım. İyi seyirler filmifullizle.org

5 sene önce eklendi.

2011 Filmleri, Dram, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 52 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • film guzeldı.açık sahneler var fakat bundan daha açık fılmler de ızledık bence abartı degıl..konusu guzel fakat vasat bır fılm..fılmde eksıkler var sonu olmamış..ama emege saglık

  • Yahu bende şunu anlamıyorum filmi begenmiyorsan izlemezsin olur biter. Yani şurda yorumlara yok film saçma yok şudur budur. Amac ne yani? İşine gelmiyosa git başka film izle. İzleyecek olanlara niye engel oluyosunuz! Birde şunu anlamıyorum yok müstehcen görüntü var yok bilmem ne var bilmediginiz şeyler mi? Veya ilk defa mı görüyorsunuz bu tür şeyleri. Neyin edebiyatını yapıyorsunuz. Heç ya..

  • TAM ANLAMIYLA ZAMAN KAYBI, BOŞ VAKTİ ÇOK OLAN İZLESİN.

  • güzel film tavsiye ederim…

  • Bilgin video linki ölmüş.Açılmıyor.

    • @Mustafa Kontrol edildi şuan sorunsuz açılıyor lütfen tekrar deneyiniz.

  • idare eder izlenecek bişey yoksa :DDD

  • ne saçma bir sondu yaa

  • film güzeldi. sürükleyiciydi. sonunun öyle bitmesini beklemiyorduk 😉

  • Berbat bir film sakın izlemeyin

  • cok igrenc bir film

  • Berbat ötesi zaman kaybı…

  • Emeğine saglık güzel film.

  • Güzel Ama Biraz fazla bel Altı Yinede +18 Arkadaşlara Tavsiye Ederim

  • saçmalık abidesi!

  • vakit kaybı izlemeye değmezz

  • Filmin sonu iyi degil ama izlenir. Acık sahnelerıde tutup 10 yasında bebe izlemeyecegi icin cokta aman aman degil bence.teşk bilgin

  • Filmi izlerken gerçek hikaye olduğunu hissettim vardır böyle hayatlar ALLAH ülkemizi bu hale getirmek isteyenlerden korusun. son cümle İZLE VE DER AL

  • 10 üzerinde 4-5 eder

  • BEYLER İZLEMEYİN TAMAMEN ZAMAN KAYBI

  • spartakus deki kadınlar oynuyor

  • Selam sayin Bilgin
    Pek yorum yapma aliskanligim yoktur. Simdi yazmamin sebebi yorum degil. Filmlerde son zamanlarda partlar olsun tek part olsun kopuk kopuk. Bir filmi bastan sonuna kadar izlemek mumkun degil. Acaba boyle olmasinin sebebi filmleri kisa kisa cabucak bitirmek mi? Bir diger parta gecerken arada atlanmis oluyor. Tek parttada sonunu getirmiyor.
    Sevgiler . .

  • Filmin konusu vermek istedigi mesaj gayet guzel. Erotiklik kısmı ise filmin konusuna göre gayet yerinde ve haddinde yapılmis. 2 acık kıç görünce rahatsız olan varsa izlemesin.

  • admin gercekten cok hoş paylaşımlar yapıyorsun fakat bu film olmadı be ustad !

  • Teşekkürler…

  • Film oldukça hoş bence Drama & Aksiyon olarak . İzlenmesini tavsiye ederim oldukça başarılı.

  • Elinize Sağlık

  • ne gerilim ne erotik saçma sapan kesinlikle zaman kaybı

  • Çok film izledim sonu kötü biten zira bunun gibisine rastlamadım. Film gerçekten güzeldi , konusu işleyişi güzeldi sonuna takılmayacak iseniz izleyin 🙂

  • Berbat ötesi bir film. Kesinlikle seyreden pişman olur.

  • yok erotık yok bılmem ne

    bana gore on numara bır film olmus hakkını yememek lazım kız guzelmıs arkadaşların dedıgı kadar ıyı seyırler

  • yav bu filmde o kadar abartacak erotik sahne yok. bu filmdeki sarışın bayan zaten bu sitede yayınlanan spartakus dizisinin oyuncusu ve o dizide daha da fazla erotik sahne var. üstelikde sürekli takip ettiğim ve severek izlediğim bir dizi. ben bir filmi beyenirsem yorumumu yaparım fakat beyenmessem kendi görüşümü sunarım. ne hakkım var beyenmediğim filmi bir başkasının izelemesine engel olmak yada düşünmek. isteyen izler isteye izlemez burası herkese açık bir platform. giriş sayfasında hoşuna giden katakorideki filmleri seçersin izlersin, izlemek istemediğin filmin kaldırılmasını istemenin ne gereği var. üstelik burası film hakkında yorum yapılma sayfası , tartışma yeri değilki. çok uzattım ama kusura bakmasın okuyanlar gereksiz muhabbetlere kendimce yorum yapma gereği duydum. bilgin paylaşım için tşk.ler ayrıca da başarılar kardeşim benim…

  • iyimi kötümü karar veremedim :))

  • teomana katılıyorum

  • FİLM DE EROTİK SAHNELER VARSA RAHATSIZ OLAN İZLEMEZ…FİLMİ KALDIRMAK İÇİN BİR SEBEB Mİ BU…BURASI FİLM SİTESİİ YAHUU…HAYRET BİŞEY..

  • Erhan ve erhan gibi düsünenler., Bu filim bu siteye uymamis nedemek sizin keyfinize göre mi filim koyacak Bilgin., isine gelmediyse baska filim seyret yüzlerce filim var Neyin kafasini tasiyorsunuz ve filim güzel tabiki sen hatunlarin kicina bakarak izlersen olay baska burda bir konu var onu anlatiyor sen +18 gibi algilarsan bir cok filimde sevisme sahnesi nedeniyle izleyemezsin . milet uzaya gidiyor bizim kiler popo derdine düsmüs …..Bilgin sen bildigin yoldan git kardesim biz isimize geleni seyreder gelmeyenide seyretmeyiz herkesin zevkine görede filim mevcut burdatesekürler biligin filim 10/7

  • Hayat kadınlığını çok iyi anlatırım gayesi yapılmış bir film. Bu kadar verimli bir konusu olmasına rağmen içeriği son derece yetersiz bir kovalamaca filmi. Sanki bir felsefe verecekmiş gibi yapıp son anda klişeye bağlıyor. Rezil bir finali var. Güzel bir girişi var sizi “çok süper şeyler çıkar kesin” algısı oluşturup hayal kırıklığı ile sona getiriyor.

  • kesınlıkle sacmalık bı kac erotık sahne var gerısı bos zaman kaybı ızlemeyın

  • Bilgin bu film siteye uymamış, kaldırırmısın.

  • tek kelime müthişş…. emegine sağlık bilgin.. dünyada neler oldugunu gösteren bir film.

  • kesinlikle tavsiye etmiyorum bu filme güzel diyenlerin cinsiyeti ve neye güzel dedikleri belli

  • bilgin cok ogretici bir filmm ama cok muhtehcen sahneler varr,,,, cocuklar icin sakincalii kaldirabilirsen iyi olur bencee,,,,tesekurler

  • kesinlikle zaman kaybı. bi kaç erotik sahne dışında hıçbişey yok filmde

  • Sürekleyici bir film,izlenebilir..

  • çok sıkıcı ve iğrenç bir film kesinlikle tavsiye etmıyorum.

  • süper bi film ama sonu iyi degil

  • izlenebilir açık seçik görüntüler çok fazla zaten kötü yoldaki insanların hayatı anlatılmış

  • film süper tavsiye ederim mükemmel ötesi

  • filmin açıklamasında yazılan “dünyanın en eski mesleği fahişelik” lafını söylemeyeni de dövüyorlar sanırım, sanki biliyor ve emin gibi herkes aynı şeyi söyleyip duruyor,
    “dünyanın, bilinmediği halde en fazla kullanılan yalanı”dır bu aslında,
    filme gelirsek, sıkıcı ve berbat bir kaçıp kovalama filmi.

  • bana göree bazı bolumler +18 lıktı.filmdekı tek ozelliğin kızın güzel olması.ben begenmedım.

  • guzel film