SON PART TEK PARTTIR: SON PARTTAN 1 ÖNCEKİ PART FRAGMANDIR.


(imdb: 5.2 ) Los Angeles polis teşkilatından ayrılmış bir özel dedektif olan Kline, Çinli bir milyarderin kayıp oğlunu bulmak üzere Hong Kong'a gider. Kayıp Shitao'yu bulabilmek için eski yardımcısı Meng Zi'ye başvurur. Meng Zi artık Hong Kong'da polis olarak görev yapmaktadır. Kline, Shitao'yu bulma girişiminde beklediği başarıyı gösteremez. İzlediği yol onu yerel bir gangster olan Su Dongpo ile onun uyuşturucu bağımlısı sevgilisi Lili'ye götürür. Bu esnada Kline, geçmişinde bıraktığı sandığı anıları ile boğuşmaktadır. Kline polis teşkilatından ayrılmasına sebep olan seri bir katile ait bu anılardan kurtulmadığı sürece arayışında başarılı olamayacağını anlar. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2009 Filmleri, Gerilim, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 60 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • 15 dk dan fazla dayanamadım bana göre değil 🙂

  • Bir de denizin buz gibi sularından gelen vardı.

  • çok saçma bir film boşa zaman kaybı sakın izlemeyin

  • adam en kaliteli görüntüyü yapıo saolsun interneti yavaş olanlar yan taraftan 360pmi yapsın izlesin

  • Adam size 720p yüklüyor siz neyin kafasındasınız 360pmi istiyorsunuz?

  • bilgin sana ilk defa yazıyorum çok güzel bi siten var fakat bu şekilde film izlemek mümkün olmuyor söyledigin her şeyiyaptım ama izlenmiyor bir çözüm bulursan sevinirim

  • 30 dkk izledim sıkılıp kapattım aksiyon ve sürükliyici film sevenlere tavsiye etmem

  • GÜZEL

  • filim standart bi senaryo omladığı için bazılarına berbat gelmiş olabilir anlarsanız 10 numara 🙂

  • Cok karışık bir film.. Tamamını izlediğim halde cevablanmamıs veya eksik tarafı çok fazla..

  • birşey anladıysam arap olayım sanat yapmaya çalışmışlar kendilerince ama ııh olmamış

  • bir saniye, sakin olalım. ben az sonra filmi seyredeceğim ve nasılmış bakalım anlayacağız:)

  • Ben sadece yorumlara bakarak su anda bu filmi seyretmekten vazgectim ama sunu soylemek gerekiyorumki film yorumu berbat yada 10 uzerinden 10 gibi puanlar verilerek yapilmaz. lutfen oncelikle bunu ogernin arkadasim. ikincisi ise bir filmi sadece dini propaganda oldugunu soylerek izlemekten vazgecmekde ne demek oluyor. Butun ulkelerin bir dini propoagandasi vardir izleki daha iyi ogren arti sanki bizim milletimiz hic dini propaganda yapmiyormus gibi davranma eski turk filmlerinde sanki hic mi asagilamadik hristiyanlari ve cinlileri. arkadaslar lutfen olaylara objektif bakmayi ogrenin. yapilan bir filmdir ulekelere savas acmak degildir…

  • EN İYİSİ YORUM YAZMA İŞİNİ KALDIRIN ŞAHSEN BERBAT İYİ DEGİL VAKİT KAYBI YORUMLARI GÖRÜNCE SİTEYE GİRESİM YOK . BU OLABİLİR SİTEYE CHAT AÇABİLİRSİN ÇOK ZOR DEGİL .

  • ben 2 part seyrettim ve dayanamayıp kapattım. Sanki biraz karışık çekmişler filmi.

  • arkadaşlar.hele kötü terimler kullanan ( ki onlarında yorumundan anlıyoruz ne derece filmi anlaya bilmişler) kişiler aten yorumlarınız ortaya koyuyor amaçlarınızı. Bi kişide çıkıp filmi adam gibi yorumlamıyor. Filmde açıkça hz. isa ve hıristiyanlık propagandası yapılıyor çocuğun insanları iyileştirmesi, mafya babasının sevgilisi maria magdelena çarmıha gerilişi ve romalılar olarakta mafya. bence değmiyecek bir film. Oturup adamların din propaganda sı için vakit harcadım. Ha ben dinlere karşı değilim. Ve bu sadece benim yorumum kimine sıkıcı gelen bir diğeri için iyi olabilir. seçim sizin…

  • berbat hatta iğrenç ötesi bir film !

  • Bu kadar sacmalık dolu 1 film izlememiştim. Zaman kaybı sakın izlemeyin.

  • film harika bence hemen play tuşuna bas

  • ENGINE HAK VERIYORUM —konusu guzel ama filmi 5 kurusa cekmisler —

  • berbat bir film zamanınıza yazık

  • Sacma insan izledigine pisman oluyor iyi film diyenler ya guzel film seyretmemis yada secici degiller yorumlara Gore film seyredilmiyormus

  • ne anlattığı belli olmayan saçma salak bir film, yani harcanan paraya emeğe yazık ben daha iyisini çekerim arkadaş bak bir izleyici olarak 😉

  • Filme o kadar emek veriyor insanlar. Kenidini Hollywood yapımcısı sanıp BERBAT deyipte milleti soğutma hanzo insan.(engin)e diyorum

  • Sıkıntıdan kurdeşen dökmek; başı sonu anlaşılmaz, abuk sabuk bi konuya mahkum olup yaşamınızın benim gibi iki saatini boşa harcamak istiyorsanız de hadi seyredin bu filmi.. Engin arkadaşımız baştan ne güzel tek kelimeyle tanımlayıvermişti halbuki, kafa işte, ne diye ciddiye almazsın ki:)

  • arkadaşlar film yayına yani siteye eklendikden 20 dk sonra kötü diyenler 🙂 oluyor bazı filmlerde imdb puanı ve tarzınızda uyuyorsa seyredin … film ekleniyor 20 dk sonra yorum cok berbat izlemeye değmz felan burda cocluk cocuk cok ismail yk kilibi seyredip filmlere kötü dyen cok..

  • film izlenebilir ama ağır bir film benim, yorumlardan sonra beklentim daha yüksekti sonuna kadar izledim ve izlemesemde olurdu diyorum.tipik çin filmi.sonuçta yayınlayan arkadaş filmlerin hepsini izlemek gibi bir şansı yok emeğine saygılar.teşekkürler

  • film kötü yorumlar ise berbat. zevkler tartışılmaz sonuçta beğenen beğenir ama zekalar her zaman tartışılabilir. süper, harika, muhteşem, on üzeri dokuz buçuk… nedir yani, neyin ispatındasınız? söylemeliyim ki beni ikna ettiniz:))

  • kendi adıma diyorum berbat film gerilim filmiyle alakası yok boşuna zaman harcamayın arkadaşlar

  • vakit kaybı…

  • Sevgili Bilgin artık bu güzel filmlerini hastanede değil evimde izliyorum :)Beni bir konuda aydınlatmanı ve merakımı gidermeni istiyorum.Kafamı çok kurcalıyor.Ekranın sağ tarafında aylardır gördüğümüz bayan ne amaçla hala adama o muameleyi yapıyor.Adamcağız sıkılmaktan morardı artık 😀 Adamın kimliğini tesbit edip haline acıyan arkadaşlarla yardım kuruluşuna başvurmayı planlıyoruz.

    • @ece Türk insanının yaratıcılığı diyelim biz ona benimle bir ilgisi yok tamamen reklam ajansının hazırladığı bir banner hiç dikkatimi çekmemişti doğrusunu söylemek gerekirse :=)

  • evet ya lütfen yorumlara dikkat edin gerçekden bende ilk yorumlara bakıpda ızlıyorum çünkü napayım ama allahdan hepsini okuyorum 🙂 berbat demeyın ehh falan vs… emek harcanıyor burda bılgin için ehh bizde zaman harcayıp izlıyoruz lütfen yaa saygılı olalım birbirimize yakında @bilgin yardımcı olcam sıteyı mıllete emaıl atıyorum TR içi TR dışı inan k.gelsin saygılarımla

  • Benim için yeterli bir film değildi, kişiye göre değişir izleyin karar verir 🙂
    Berbat yazan arkadaşlar bana kalırsa ipnelik olsun diye yazmış insanları yanıltmayın.

  • Bu ne abi herkes farklı bi yorum yapmış filmi izlemekden vazgeçiyorum derken adamın biri muhteşem filan yazmış bence yapacanız yorumlar kişisel degil genel olsa daha iyi olur 🙂

  • ben bu filmden hiç bişey anlamadım bana göre berbat bi film

  • bagzı arkadaslar yuzunden fılmlerı ızlıyesım gelmıyo oyle yorumlar atıyolarkı tereddutte kalıyorum es gecıyorum lutfen yorumları bıraz daha dıkkat edelım..

  • güzel izlenir bir film

  • sonderece boş beleş beş kuruş etmez bi film.yorumlara bakıp bende bişey sandım ama mümkün değil tamamıyla vakit kaybı üçüncü sınıf bir film…bence seyretmeyin
    bilgin adamım eline sağlık

  • İzliyecem yazmışım izleyeceğim olcaktı.Kusura bakya bilgin usta kızarsın sen şimdi bize:D

    • @asg Estağfurullah kızmak haddime düşmez ancak yanlış bir uygulama yapıyorsam söyleyin lütfen 🙂

  • biraz kafa karıştırıcı ama iyi izlemesini bilen herkez beğenir bu filmi bence iyiydi arkadaşlar tavsiye ederim

  • Berbat

  • Admin senden tek ricam kendini film eleştirmeni sanan arkadaşların berbat kötü falan filan tarzı yorumlarını sil sırf bu yüzden film seyretmekten geri kalıyoruz. Filmi gözleri ile izleyenler ve beynini kullananlar yorum yapmış seyredin

  • engin isimli birey ve bunun gibi bireyler böyle kaliteli sitelerde yorum yapmamalı.Adam filmi izlemeden yorum yapmış.biraz karekteri olsa önce filmi izler.İzleyebileceğiniz en güzel filmlerden biri kaçırmayın…

  • merhaba arkadaşlar … filme yorum yaparken iyi düşünün … çoğu kişinin ve de benim zamanım kısıtlı … yorumlara bakarak filmi seyrediyorum …lütfen yanıltıcı olmayın … ya da yorum yapmayın … ha ! yorumlar kişye göre farklılık gösterebilir diyebilirsiniz … ama kardeşim bu kadar mı? lütfen …lütfen … lütfen …

  • engin sen bidaha film izleme arkadaşım. hayır hangi kafayla izledin acabaa.:?

  • berbattı

  • Yorumlara bakarsak hiç film izlemeyelim izle gitsin 😀

  • Harika diyemem ama izlenebilir

  • berbat yazan arkadaş yüzünden ilk terettüdde kaldım ancak fılm muhtesem

  • lütfen siz filme oy vermeyin:)

  • Adamım bilgin 720 p yayınlıyor artık site daha da kaliteli oldu benim için 360da izlemiyordum açıkcası

  • kusura bakma bilgin kardeş,napim dayanamadım…

  • süper

  • yaaa seni anlamıyorum berbat yazan arkadaşım filmi nerenle izliyosunn filmm mükemmel iiki sana kanmamışımm FİLM HARİKA ARKADAŞLAR KESİNLİKLE İZLEYİNNNN

  • ufff süperdi bi filmden uzun süreden beri bu kadar zevk almamıştım kesinlikle izleyin

  • Hanginize inanalım en iyisi yorum atma berbat yazan arkadaşım…

  • hayatımda izlediğim en iyi filmler arasında 10.9,5

  • berbat