facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Yalnız Gezegen – The Loneliest Planet 2011 Türkçe Dublaj izle |



"Yalnız Gezegen – The Loneliest Planet 2011 Türkçe Dublaj izle" için 9 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. cazzara cazzara Eylül 19th, 2013 saat 20:15

    berbattttttt ötesi

  2. xox xox Eylül 19th, 2013 saat 21:12

    Berbat filmden kalana benziyor hayatımdan 1.5 saat boşa gitti

  3. asi asi Eylül 19th, 2013 saat 22:38

    kız arkadaşına değer veren herkes izlesin.

  4. sema sema Eylül 19th, 2013 saat 23:26

    daha dandiği varmıdır bu filmin.hiç sanmıyorum

  5. gökhan gökhan Eylül 22nd, 2013 saat 14:49

    Kafası basmayan Arkadaşlar film size göre kötü olabilir bence mantıklı bir filmdi madem kafanız almıyor izleyecek olanların aklını karıştırmayın.(gereksiz yorum yapmak huy olmuş sizde.)

  6. bünyamin bünyamin Eylül 27th, 2013 saat 21:56

    sakın izlemeyin

  7. Skhrmn Skhrmn Ekim 2nd, 2013 saat 23:11

    BUNU İZLEMEYİ DÜŞÜNEN VARSA DİREK DÜŞÜNMEDEN KAPATSIN ….
    BİLMEM KAÇ DAKİKA BOYUNCA FİLM DE BİRŞEY OLSUN DİYE BEKLEDİM. SAÇMA BİR KAÇ SEVİŞME SAHNESİ VE DAĞ DA YÜRÜYÜŞ HARİCİ HİÇ BİR ŞEY YOK.
    GÖKHAN ARKADAŞIMIZ KAFASI BASMAYANLAR İZLEMESİN FALAN DEMİŞ DE BUNDA KONUYU ANLIYORSAN KAFANA BEN SENİN 🙂

  8. Mesut Mesut Ekim 27th, 2013 saat 16:58

    Bu bir sinema sanatı Bütün filmler erotik ve porno olacak değil Sevişme sahnesi yok diye filmi kötülemek ancak sapıkları işi olur Macerayı sevmeyelere göre bu film İlk önce flimi konusunu okuyun sonra izleyin Film çok güzel harika film Gerçek hayatta olabilecek olayları anlatmış Ama sizler yani beyinsizler pordon sapıklar bunu anlayamaz neyse herkese iyi izlemeler harika film

  9. SEDA SEDA Temmuz 2nd, 2014 saat 15:02

    YAZIK BOŞA GEÇEN ZAMANIMA YAZIK BUKADAR GEREKSİZ BİR FİLM DAHA GÖRMEMİŞTİM BENİM GÜNLÜK YAŞANTIM BİLE BU FİLMDEN DAHA RENKLİ VE HEYECANLI BU 3 İNSAN NE YAPAMAYA ÇALIŞMIŞ???

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.