Türkiye’nin bir numaralı film sitesi filmifullizle.org güncellendi. Sitedeki yenilikleri göster

(imdb: 5.5 ) Joana Prats Agnosia hastalığına sahip genç bir kadındır.Agnosia hastalığı;duyularda herhangi bir bozukluk olmamasına rağmen sinir sisteminin belirli bir yerindeki doku bozukluğundan ileri gelen görsel algıyı etkileyen sinirsel bir hastalıktır.Babasının şiddetli ölümünden sonra ona ait olan işleriyle ilgili önemli bir sırrı bilen belki de tek kişi olması filme biraz heyecan katmaktadır.Joana’nın saklamış olduğu bu sırrı öğrenmek isteyen 2 kişi daha vardır. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2010 Filmleri, Dram, Gerilim, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 47 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Bence güzel filmdi .Film izliyorsan zaten bolca vaktin var demektir .Bunu da izle gitsin .Vaktim yok , hafta da bir anca izliyorum diyorsan izleme zaten sana istediğin romantizm tadını vermiyecek.

  • SIRF İNSANLARLA DALGA GEÇMEK İÇİN GÜZEL FİLM DİYORLAR.

    BUNUN NERESİ GÜZEL

    GÜZEL DİYENLERİ GÜZELLİK ANLAYINIŞI NEREYE KADAR.

    BOŞYERE YORUM YAPILIYOR.

  • Filmi henüz izlemedim. Ama okuduğum yorumlar beni biraz tedirgin ve üzüntüye soktu. Bilgin hakkında yaptığınız hakaretler hiçte iç açıcı değil. Bence sadece film hakkında yorumunuzu yapıp ona göre davranmanız gerekmektedir. Ben bu siteyi nerden baksanız 3 senedir takip ediyorum. İzlediğim çoğu filmi buradan izlemişimdir. Bilgin paylaşımların gayet güzel diğer sitelere görede gayet açıklayıcı ve ilgili davranıyorsun. Allah sana kolaylık versin. Birde herkes kendini bilmeden başkası hakkında yorumlar yapmayı kessin. Ben burda kimse hakkında yorum yapmıyorum kimseyi koruyup kollamıyorum haklı olanın yanında olmayı bilir herkes. Bilgin elinden geleni yaparak herkese cevab vermeye çalışıyor ve yeni filmler bularak site sakinlerini ve misafirlerini memnun etmeye çalışıyor emeğe saygı diyelim. Tekrardan teşekkürler bilgin paylaşımların için. İyi akşamlar. İYİ SEYİRLER HERKESE…

  • @berkan kimsenin zamanın içinde kybolduğu yok. filmi dikkatli izlememişsin. doktor kızın ağzından bilgileri almak için onu odaya hapsetmesi gerekiyor. bunun içinde kızla ilgili zamanın içinde kaybolmuş diye iftir atıp ebebeyinlerini kandırıyor. Film hakkındaki görüşlerim ise kasvet, dram, bunalım, full üzüntü, haksızlık ve kötü son arıyorsanız kesinlikle doğru filmi izliyorsunuz 😀
    (SAYGILAR…)

  • bu filme nasıl güzel diyorlar anlamıyorum. saçma bir fişm. vakit kaybı. filmin konusu da sonu da saçmasapan bence. tabiki emeğe saygı ama güzel değil.

  • konusu beklediğim gibi çıkmadı, sakin, sıkıcı bir film, kapaktakine aldanıp seyrettim ancak filmin sonunda izlenimim şu oldu, ” ne anlatmak istedi şimdi bu ” cevap ” bu ne ya “

  • cok sıkıcııı.. ben çok sıkıldım

  • arkadaş biride filmle ilgili yorum yapsın ya

  • Bazen takılıp gidiyorum ve yarım saat yorumları okuyorum, inanın komedi filmi izlemiş gibi zevk alıyorum 🙂 film sitesi dediğin böyle olur 🙂 Emeğine sağlık Bilgin.

  • bilgincim fetih 1453 filminide koyarmısın film çıkalı 5-6 ay oldu hiç bir yerde bulamıyorum

  • walla hiç üşenmedim baştan sona yorumları okudum.ne seviye var, ne saygı,nede anlayış.açıkçası üzüldüm..herkes birbirinle laf ebeliği yapıyor..bilgin kardeşim tartışma yaratıcak yorumları yayınlamamlısın benim görüşüm.neyse film yorumuma gelirsek.kimisi çok güzel diyor kimisi cok sıkıcı diyor.arada cok buyuk fark var hanı bırı ıdare eder dese bırı de sıkıcı dese anlıcam.filme yorum yaparken biraz daha dikkatli olalım.kotu çekim oyuncular kötü,amatörce,konusu kötü,sürükleyici değil,ucuz maliyetli vs vs…şeklinde yorumlar yapmamız gerektiğini düşünüyorum…

  • film hakkında, bunu izleyeceğinize gidin akasya durağını izleyin derim. Gerçekten izlediğim en kötü filmlerden birisiydi. Bilgin, avukatları ve çok bilmiş eleştirmenleri ise, hem film kültürü hakkında hemde elinizin altında bulunan bilgisayarları kullanma hakkında hiç bir bilginiz olmayıpta, burada sizlerin ücret ödemeden film izlemenizi sağlayan insanları eleştirmeyin. Meta yazısınısına takanımı dersin, koca koca yazan abone olma kısmına mâna bulanını mı dersin.. Neyse kolay gelsin bilgin kardeş.

  • Sanki filmi admin yapmış gibi helal olsun diyosunuz ya bayılıyorum buna, ama yinede emeğine, sabrına sağlık admin, benden de helal olsun.

  • çok kötü ya çok anlamsız bi film…izlemeye değmez zamanıma acıdım şuan!!!

  • @atalay. Bir konuda eleştiri yapmak için önce konuya hakim olunması taraftarıyım. Mesela yazım hatalarını düzeltmişsin ama imla konusunda dikkatli davranmamışsın. Türkçede soru cümleleri soru işareti ile biter. “-ben mi yanılıyorum yoksa?” Ayrıca -mi eki daima ayrı yazılır: -olabilir mi, ben mi…gibi…Ki burası dil kursu değil zaten. Bir eğlence sitesi. Film kötüydü..:-)

  • bilgin azına salık bu arada allah kolaylık versin işin zor

  • zaman kaybıııııı

  • on yarigili nedemek oluyor on yargili diyecektin galiba bilgin,
    hmm bide musayit degilde musaitsem olabilirmi acaba benmi yaniliyorum yoksa. Aslinda beni ilgilendirmez bunlar ama surda biyerlerde Turkce imla kurallari na uyun falan diyor da…. ondan seyettim…

    • @atalay Haklısın ancak ben hergün 100 lerce kişiye cevap yazıyorum 2 tane harf hatası yapmışım insanlık halidir olabilir hatalar ordaki imla kuralları ( YA yerine yhaa, g yerine q, v yerine w ) buna benzer TÜRKÇE kelimeleri başka şekle sokmaya çalışanlar için umarım açıklayıcı olmuştur.

  • Sevgili bilgin size soru yöneltiyoruz cevabını başka izleyiciler cevaplıyor bizim muhatabımız sensin.O cevap verenler kendilerine başka bir site açsınlar başkasının avukatlığını yapıp kendilerini küçük düşürmesinler.

    • @buket Gördüğün gibi senden önce’de bir çok kişiye cevap yazdım kimsenin avukatlığımı yaptığı yok ayrıca diğer kişinin yazdığı yorumu niçin üzerine alınıyorsun? senden önce bana yazılan yorumlar var arkadaş onlar için yapmış yorumu senin yorumun ile ilgisi yok ön yarğılı davranmayın, kimsenin adıma cevap vermesine gerek yok ben gereken cevabı müsaitsem zaten veririm.

  • Sevgili bilgin senin avukatlarının olduğunu bilmiyordum,bilseydim önce onlara sorardım ZEYZEY gibi.

  • gerçekten süper bir film tşk bilgin

  • bilgin arkadaşım samimi söylüyorum takipçin yarı yarıya düşsün gerekirse bu tarz yorumları onaylama lütfen insanın film izleyesi kalmıyor.

  • beğenmeyen izlemesin zaman kaybı diyen arkadaşlar o çok değerli zamanınızı nasıl kullanacağınızı bilmyrsanız allah yardmcınız olsun bu ne yahu yorum mu okuyrm başka bi şey mi.adam giriyor buraya aklına ne geliyorsa yazıyor eleştrmeninde bi usulü var amatörce çekilmiş,maliyeti düşük,kurgusu zayıf dersin dersin dersin.

  • Pekte hoş bir film değildi.Zaman kaybı..

  • Allah kolaylık versin bilgin bazen senin adına gerçekten üzülüyorum… Hem bunca emek hem hakaret , hem bin türlü laf… Kolay gelsin:(

    • @zeyzey Teşekkürler

  • Sevgili BİLGİN,senden bir ricam olacak.İsteğim şu ki;filmlerin altına yaptığınız açıklamaların yanına yapım yazarsanız örnek: YAPIM -ABD gibi ülkelerin adını yazarsanız sevinirim filmide ona göre izlerim.Şu an olduğu gibi zaman kaybetmem.İlginiz için şimdiden teşekkürler.

    • @buket dikkat etmeye çalışırım

  • Son derece ağır giden, sıkıcı, seyirciye hiç bir şey vermeyen, tatsız tuzsuz bir film. Neresi harikaymış anlamadım. İnadına sonuna kadar izledim. Ben vaktimi harcadım bari sizler kayba uğramayın!

  • cok guzel bir film

  • cok harika diyenler…bilmem siz baska filmden mi bahsediyonuz? 🙂 zamanın içinde kayıb olmak zamanı kötüye kullanmak konu bakımından zayıf.

  • çok sıkıcı !

  • bu ne ya izlemeyin arkdaşlar gerçekten çok kötü 😛 konu ne neyi oynuyorlar gizem mi romantik mi anlamadım 😀

  • Film hakkında yorum yapın bos şeylere yapmayın lütfen film nasılsa onu yazın o sebeble var bu yorumlar eger admine bir şey diyecekseniz baska şekilde sölersiniz 1 kişi hariç kmse film hakkında bi şey dememiş

  • Sayin editor sitenize uye olup olmadigimi bilmiyorum.yanliz hergun sitenizden filmlerle ilgili e posta aliyorum.sizdem ricam sitenize uyeligim bulunuyorsa uyeligimi iptal ettirmeniz ve artik e posta yollamamanizdir.simdiden ilgi ve alakaniz icin tesekkurler.geregini bilgilerinize arz ederim.iyi aksamlar.

    • @Gitarist Sağ üst köşedeki mail yerine mail adresinizi girmeseydiniz filmler mail adresinize gelmezdi üzgünüm

  • bilemiyorum filmi sıkılmadan izledim ama baştaki kapağı kadar ilgi çekici olduğunu söyleyemem…

  • Bence bütün film izleme siteleri kendileri upload etmiolar. Dikaat ederseniz her filmde META yazısı var. META sitesi hep önceden koyuyor. Her sitede ordn alıp upload veya upload etmeden koyuyolar :@

    • @mert Tüm filmleri ben upload ediyorum sadece upload ettiğim site orası kimsenin upload ettiği filmleri almıyorum kendi emeğim.

  • BELGİNMANNNN sevgili belginman,uzun süredir bu sitedeyim ve aynı anda mozilla kullanıyorum.Eğer filmifullizle bir saldırı kanalı ise mozilla ise bir yoketme motorudur.ben şahsen bilgine ve ekibine teşekkür ediyorum bizlere en güzel filmleri çok hızlı ve kaliteli olarak sunduğu için.sevgilerimle

  • @bilgin bey pek izlemediğim komedi flim i kalmadı yeni cikanları koyarmısın ?

  • bilgin bu site hakkında mozilla nın uyarısı var.yani bu bir saldırı sitesi diyor bu konuda bir açıklama yaparmısın

    • @bangılman Aynı tarayıcıyı son sürüm bende kullanıyorum ayrıca lisanslı virüs programı kullanıyorum ancak hiç vir uyarı almıyorum tarayıcınızı gözden geçiriniz.

  • harika bi film helal olsun bilgincim