SON PART TEK PART VK: SON PARTTAN 1 ÖNCEKİ PART FRAGMANDIR.

(imdb: 5.4 ) Hindistan´ın ünlü yönetmen ikilisi Abbas-Mustan tarafından yönetilen aksiyon-gerilim filmi Race-2'nin büyük bir bölümü ülkemizde çekildi. Güney Afrika´da çekilen 2008 yapımı Race filminin devamı olan Race-2 filminde Dipika Padukone, John Abraham, Caklin Fernandez ve Amişa Patel gibi ünlü Hint aktörleri yer alıyor. Filmin başrollerini Hindistan´ın ünlü aktörü Anil Kapur ve Sayif Ali Kan paylaşıyor. Film, Hindistan´daki 3 bin 200 sinemanın yanı sıra Amerika, İngiltere, Avustralya, Dubai gibi 50 ayrı ülkede gösterime giriyor İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Gerilim, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 55 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • TÜM SERİLERİ GÜZEL –TÜRKÇE DUBLAJ DAHADA GÜZEL OLURDU 🙂

  • süper bir film tek sıkıntısı alt yazılı olması ama kesinlikle izlemenizi önenirim

  • Şu filme kötü diyen insanları anlamıyorum.Ne yani amerikalılar gibi parayı çöpten toplarlar gibi gerçek arabayı mı patlatsınlar ? Gayet güzel bir film

  • Çok saçma, kalitesiz ve boş bir film. İzlemenizi kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmem. 2 saat zaman kaybı yaşarsınız.

  • sakın ha izliyim demeyin saçmalıkta oscar alır
    eleman r8 le uçaktan atlıyo bide uçağın motora sıfır geçmesi arkasından 4 kırmızı paraşüt
    bali çeken bile bu kafaya ulaşamaz

  • süper.güzel.film.emege.saygilar

  • gerçekten çok güzel bi film oyun oynayanın kimin olduğunu asla anlayamıyosunn

  • Bu film için söyelenecek tek bir kelime bile bulamıyorum. HARİKANINDA ötesinde idi.

  • Filmdeki efektler berbat ama senaryosu muhteşem sürükleyici bir film kesinlikle izlemelisiniz

  • öyle veya böyle film güzeldii sonuçta türkiyede çekilmiş…

  • Bu kadar sacma bi film görmedim ismiyle hıc alakası yok .

  • Fena Değil

  • filmin son parcasi nerde admin,, neden yok,,,,

  • berbat ötesi

  • hint filmleri her zaman güzeldir. izleyin pişman olmassınız. saçma sapan diyenler olmuş film için aldırmayın onlara onlar filmden anlamıyor

  • filmde arada çıkan saçma dans gösterilerini saymassak ve dözüş sahnesindeki cüsseli adamı terminatör gibi vurdunu bayıltan gibi gösterdiklerinide görmezden gelsek izlediğim türkiyede çekilmiş en iyi film..

  • izlediğim en iyi 10 filmden birisiydi .

  • vay arkadaş ben böyle sacma bir film gormedim tamamen kurgu hatası var film güzel yerlerini düşünürken mantıksızca yapılmış ayrıntılarda bukadar yansıtılmaz 10/5

  • ne bu arkadaş adamlar uçmuş efektler paintle yapılmış sanki
    bilgin emeğine sağlık

  • saçma diyen arkadaşlar var ama sonuçta filim seyrediyoruz ve istanbulda geçiyor filim bu çok güzel bişey en güzelide istanbulu güzel göstermişler 007 deki gibi tavuk pazarı ve 3. dunya ulkesi gibi göstermemişler emınönunu ıngilizler bizi hala fesli uçan haliki abuk bi memleket olarak gösteriyor hala:) hintlileri tebrik ediyorum güzel bi şekilde memleketimizi gösterdikleri için…

  • bu kadar saçma film olur mu ya gizem filmi gibi yapmışlar ama çok saçma olmuş ayrıca efektler de berbat ortaları güzel gibi gözükse de sonun da sürekli bir saçmalama var zamanınız varsa da izlemeyin kesinlikle

  • Film çok uzun gereksiz bir çok sahne var ama genel anlamda iyi…boş ve uzun vakitte izlenebilir

  • Race 1 kadar şaşırtıcı olmasa da bu da güzeldi.Ayrıca Türkiye’de çekilmiş olması da güzel.Ülkemizde bir bölümü çekilen Salman Khan’ın Ek Tha Tiger filmini de öneririm.Aslın da bütün Hint filmlerini izlemenizi tavsiye ederim.
    Teşekkürler Bilgin emeğin için..

  • bilgin sende bu hindu merakı ne paso hind filmi veriyon hinlimisin

  • Berbat, basit geldi deepika nın endamı var diye katlandım teşekkürler bilgin.

  • guzel film begendim izleyin

  • Zevkli bir filmdi Türkiyeyi diğer filmlerdeki gibi şeriyatla yönetilen bir ülke gibi göstermemişler. 10/7,5 🙂

  • ben hiç bir şey anlamadım:D adamlar habire degişip duruyo bide dövüş sahnesi CÜNEYT abimize benzemiş.Türkiyeninde güzel yerlerini göstermişler hoşuma gitti izleyin 10/7 verdim

  • ayasofya camisini torino kilisesi gibi göstermişler ya

  • İlk bası izleyenler ne amatör film derler sesler falan kötü müziklerde öyle grafikler biraz kötü kurgu kötü şimdiye kadar 8 dk izledim yarışla alakası yok

  • gerçekten eğlenceli bir filmdi. teşekkürler bilgin, emeklerinize sağlık. 🙂

  • bu filme güzel değil diyen arkadasların film zevki yok 10/9 veriyorum mükkeml kesınlıkle tavsiye ediyorum

  • hınt fılmı hacı yakmıs gene ortalı tavsıyem hınt fılmlerınden saharukuh khan karenna kapoor amir khan anuska sharma salman khan bu artıslerın fılmlerını kacırmayın daha bı suru var ellerıne saglık bılgın kardes senınde

  • admin bu filmin birinci serisinide yüklermisin sayfaya 1 i izlemek isteyenler cok var

  • bu kadar kötü film olur mu olur.Saçma sapan bir film di.

  • muhteşem bir film kesinlikle izleyin hint bolywood filmlerinin en aksiyon dolu filmlerinden birisi diyebiliriz admin tşk ler emeğinize sağlık

  • FİLM GUZEL AMA O SARKI SAHNELERI NE YA BERBAT YANI FİLM SADE OLSAYMIŞ DAHA IYIYMIS

  • Film türkiyede cekilmiş güzel film

  • film harika! şiddetle tavsiye ederim :)emeğinize sağlık…

  • super bir film 10/7 veriyorum…

  • süper bir film herkese tavsıye ederim…

  • Hint filmi ise Düşünmeden izleyin arkadaşlar bilgin ellerine Sağlık daha fazla hint filmi istiyoruz 🙂

  • İzlediğim hiçbir Hint filminde pişman olmadım.İzlemenizi öneririm.

    Teşekkürler Bilgin.

  • ya bu zamana kadar izlediğim iyi filmlerin arasına adını yazdırdı buda arkadaşlar tavsiye ediyorum izleyin pişman olmassınız 10/9 ve sonuna kadar hak ediyor

  • filmde çok açık hatalar olsa da çok akıcı ve eğleceliydi. teşekkürler

  • Arkadaslar grafık olarak vasat olsada En azından Amerıkan Fılmlerı gıbı ulkemızde cekılen fılmlerde bızlerı terorist vs benzetmemısler. Ve kaliteli mekanlarımızı gostermısler..
    Sureklı aksıyon ve Bırazda Ezel dızısını andırıyor GuzeL fılm tavsıye ederım 10 / 8

  • film harika 10 üzerinden 8.5 …

  • ben hayatımda bukadar saçma dövüş sahneleri görmedim.Cüneyt arkının sahnelerini geçmiş cok sacma bir film.

  • Süper la Çok paralı kazaniyorlar 😀

  • hint filmlerini cok seviyorum daha cok olsa daha iyi olur :)) izmenizi tavsiye ederim

  • bu ne la lombarjiniye kiyamamislar grafik arabayi patlatdilar ))))) ben izlemem

  • Film gayet başarılır 10/7 tavsiye ederim effeck ler gayet başarılı yapılmış

  • film türkiyede çekilmiş. ameraklar gibi ülkemizin kötü yerleri değil güzel yerlerini göstermişler.güzell izleyin…

  • arkadaşlar film akıcı hiç sıkılmadım. 10 üzerinden 7 verdim gitti 🙂

  • Film çok güzel izleminizi tavsiye ederim 🙂