Fragman Tek Part


İMDB: 6.0 Detroit kentinin en güzel günlerinden geriye sadece, azılı suçlulara karargah olan tuğla binalar, evler kalmıştır. Suçlularla başa çıkamayan güvenlik güçleri, şehrin geri kalanını koruma altına almak için bu tuğla evlerin çevresini devasa duvarlarla örmüştür. Damien Collier ise tüm bu suç ağındaki yolsuzluklarla mücadele etmeye çalışan bir gizli polistir. Eski bir mahkum olan Lino ise artık dürüst yaşamak uğruna mücadele verir. Detroit uyuşturucu mafyasının lideri Tremaine, bir plan doğrultusunda Lino'nun sevgilisini kaçırır. İşler Lino’nun boyunu aşınca çareyi Damien’den yardım istemekte bulur. Damien gönülsüz biçimde Lino’nun isteğine cevap verir ve kendisini tüm şehri allak bullak edecek sinsi bir planın içinde bulur… 2013’ün Kasım ayında hayatını kaybeden Paul Walker'ın başrolde olduğu aksiyon ve suç filminin yönetmenliğini Camilie Delamarre üstlenirken, kadroda aynı zamanda RZA ile David Belle de yer alıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, Dram, Suç, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 170 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Çok güzel film. Teşekkürler Bilgin…

  • keşke alt yazıyı gerçekte ne söylendiyse o şekilde yapsaydınız.böyle saçma olmuş..yinede emeğe sağlık güzel film

  • Film banliyö ile aynı ama merak ettigim neden senaryosu aynı iki farklı film çekmişler???

  • Hepiniz şikayetcisiniz izlemeyin basit baktiniz ayni film kapatin size kimse zorla izleyin demiyor.ßende anLadim ayni oldugunu ama sırf ‘Paul Walker’ var diye yine baktim.. yine bakarim yine bakicam..
    Filmin Sonunda Yazilmis zaten Kocaman *Paul Walker’ anısına diye hala elestire bulunmak kötü. herşeyi bırakın bu Filmi buraya koyanların emekleri için. saygı gösterin..

  • Arkadaşlar anlamadınız heralde film Paul Walker in anısına sunuldu ..

  • Bir film sitesinin bu kadar iyi olması gerçekten inanılmaz..

  • devam filmi felan değil aynı senaryo ile yeni film çekip duruyorlar sadece oyuncular değişiyor

  • sadece baştaki lino sahnelerini izleyin gerisi boş ha birde 1:10:26 gerisi gereksiz

  • arkadaşlar bu film paul walker anısına yapıldı çenenizi kapatında filmin tadını çıkarın

  • Gerçekten de her sahnesi Bölge 13 filminin aynısı. Neden böyle bir şey yapmışlar anlam veremesem de film izlemeyenler için gerçekten harika ama tabii ki orjinalini izlemenin tadı ayrı.

  • B 13 un eksiksiz aynısı sahneler aynı konu aynı dev adamı doverken ki teknikler aynı bir kel yerine Paul Walker var koskoca filmdeki tek değişiklik bu

  • Güzel

  • banlieue 13 filminin aynısı filmin senaryosunu basını gorunce tum sahnelerı tahmın ettım ama sonunu banliue 13un 2ci filminin sonunu yapmıslar ayrıca paul walkerin filmlerini cok severim ama burda adam cokta aksıyon katmamıs fılme jony sins kılıklı kel daha ıyı kosturuyordu 😀

  • İzledim Vuruşlar Bile Aynı İlk Defa Paul Walker e sinir oldum

  • Bölge 13 filmi paul walker degildi o adam onun yerine bi polis vardı sahneler bile aynı karakterler degistirilmiş bari ne zaman cıkcagı bellimi bunun

  • Harika bir film süprizlerle dolu oyuncular kesinlikle çok yetenekli tavsiye ederim

  • yuh artık banliyö 13 ün aynısı resmen yiğit arkadaşım devamı olamaz birinciyi izle sen :))

  • genel izleyici adli arkadasim bu zaten b12 nin devami:)

  • b12nin aynısı resmen

  • so good 😀

  • film çok güzel emeğe sağlık

  • Arkadaşlar 19:55’teki arabanın markasını bilen var mı?

  • Film Gerçek tende Çok Güzel Ama Biraz B13 Gibi Yapmışlar Ama Fragman Daki Şarkıyı Ne Onu Çözemedim

  • boool aksiyon zaman geçirmek için iyi,sadece aksiyon çok şey ummayın derim …Paul Walker için izlenir

  • Teşekkürler..Çok iyi film..
    Rahat uyu sevgili dostum…Rahmetle…:(

  • film on numara admin emeğine sağlık

  • film güzel sürükleyici tavsiye ederim

  • normal fena sayılmaz izlenebilir yani

  • halayorum mu okuyorsunuz zaman kaybetmeden izleyin

  • abi yok böyle film ya önceki filminide güzeldi paul walker gelince dahada fena olmus yanlız kız fenaymış 😀 bu filme kötü diyen film izlemesin herkez izlesin süper film

  • Çevirede fazla hata var gibi gördüm ben ya. Çeviri için teşekkürler yinede elinize sağlıkta fazla hata var gibi geldi bana

  • Banliyö 13 filminin aynısı olmuş o yüzden çokta iyi bir film olmamış.Bir tek Paul Walker değişmiş konu ve replikler bile aynı

  • Konu tamamiyle aynı sadece karakterler ve çekim yerleri değişmiş 😀

  • Zaten orda zıp zıp zıplayan adam ”David BELLE” B13 te de oynuyor yani aynı adam sadece konu aynı değil sadece fransız filmini hollywood kalitesinde çekmişler.

  • Filmi izlemedim türkçesini bekliyorum bilgin lütfen en yakın zamanda türkçesini yüklersen memnun oluruz

  • paul walker hatrına izledim ve iyiki izledim b13 aynısı olmuş 😀 ama süperdi 😀

  • Bence çok anlamlı ve güzel bir film olmuş, ben çok sevdim.Aksiyon sahneleri de çok güzeldi.Paul Walker’ın anılması çok anlamlıydı ve ağladım.

  • film süperdi abi öncekinide seyretmiştim ama bu ayrıydı 😀 paul Walker efsane RIP

  • güzel film izlemenizi tavsiye ederim.

  • Paul Walker filme yakışmış fakat orijinal filmin aynısını çekmişler pek bi farkı yok

  • harika izlediğim en iyi filmlerden 1 tanesi 🙂

  • beğendim güzel film ama bu filmde bi jason statham veya scott adkins olsa veya van damme daha iyi olabilirdi

  • B-13 ü izleyen birinin bu filmi beğendiğini sanmam direksiyona kelepçelenme sahnesi bile ama kesinlikle banliyö’nün yanından bile geçemez oyuncular o tadı vermedi bana.

  • berbat yalandan başka bırsey degıl yaptığınız 2014 yılı fılım dıyorsunuz utanmadan.

  • ya bayadır bu filmi bekliyordum çok sağol admin bu film banliyo 13 ün baştan çekilmiş haliymiş sanırsam harika bir film

  • film iyi güzel görüntüsü kaliteside güzel ama bu rezalet çeviriyi kim yapıyor çok merak ediyorum. bir sürü sahnede çeviri eksikliği yanlış çeviriler vardı. en önemli şeyi nasıl böyle ihmal edersiniz!

  • Banliye 13 ü tekrar izleyin bu ötenler aradaki farkları görürsünüz zaten adamlar demiş anısına ne tribe giriyorsunuz anlamadım .d

  • Çok iyi adrenalin dolu bi film. r.i.p Paul Walker… 🙁

  • Açıkçası Paul Walker’in ölümü beni derinden etkildi ve bu filmi izlerken onun şu an hayatta olmadığını bilmek beni kahrediyor neden iyiler ölüyor kötüler kalıyor haksızlık Cennette sin biliyorum

  • film fena değildi izlenebilir.
    ama filmin 3. part 10. dakkalarda ses sorunu var admin senin dikkatine….

  • konusu aynı banliyo 13 filmi izlemedim sadece konusu bakarak söylüyorum

  • Film B13 ün yeni versiyonu .

  • FİLM HARİKA MUTLAKA İZLEYİN

  • @bilginden hızlısı mezarda ::D teşekkürler bilgin

  • arkadaşlar bu film paul walkerin son filmi degil eski bir film BANLİYO 13 admin bizi kekliyor

  • bi filmin tıpa tıp aynısını cekmişler tek değişen şey adamın sevgilisi olması diger filmde kızkardeşiydi.

  • bölge 13 le sahneleri bile aynı oyuncuları tanımayan aynı filmi izledigini düşünür 😀

  • FİLM AKSİYON AÇISINDAN İYİ FİLM KONU ESKİ FİLMLERLE AYNI

  • filmin sesinde bir sıkıntımı var yok sa sadece bendemi öyle sanki salon gibi yankı yapıyor..

  • Film güzel izleyin 😉

  • Banliyö 13 ten hic bir farkı yok ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar

  • banliyo13 filminin aynısı değil mi

  • coğu sahne yasak bölge 1 ile aynı..buna iyi diyenler demekki biri izlememiş

  • Paul Walker ın anısına.. Harika film çok sürükleyici ramazanda böyle filmler çok güzel gidiyor sıkılmadan izledim

  • paul walker son filmi bu olmamalıydı..konu birebir…nerdeyse hiç değişiklik yok..izlenir …

  • Film harika hele aksiyon sahnelerinin vurdu kırdıdan çok akrobatik hareketlerle süslenmesi süper…
    Teşekkürler ve R.I.P Paul WALKER…

  • b13 önceden izledğim vede çok beğendiğim bir filmdi zaten paulla birliktede güzel olmuş

  • Uzun zamandır bu filmi bekliyordum.Teşekkürler Bilgin,bu arada film harika:)

  • Super bir filmdi Hele paul walker olunca daha da guzeldi :(( Haklarini yemeyeyim butun ekip guzel bir film yapmislar Bol aksiyon iyi seyirler
    Ps.sonda paul’ un gorunmesi gozlerimi yasartmadi degil

  • B13 (banliyo 13 filmi değil mi bu :S

  • saçma sapan bir film kesinlikle izlemeyin

  • super birşey 😀

  • harika:)))

  • sadece izleyin derim muhtesem 😀

  • GÜZEL PAYLAŞIM BİLGİN EMEĞİNE SAĞLIK

  • FİLM B 13 DEN ALINTI AMA PAUL WALKER İÇİN İZLEDİM

  • R.I.P PAUL WALKER FİLMİN SONUNDA FOTOGRAFINI GÖSTERMEN BENİ HÜZÜNLENDİRDİ BİLGİN ..
    FİLMİ İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM KESİNLİKLE İZLENMESİ GEREKEN BİR FİLM

  • harika emeğine sağlık

  • paul ölmedimi diyenlere cevap olsun adam ölmedi hala hayatta işte. ayriyetten banlyo 13. adlı başka bir film daha var onun aynısını yapmıslar .s sadece paul gelmiş filme sahne senaryo herşey aynı .s çok anlamsız bir olay olmus ben ettim siz etmeyin eger b13 filmini izlediyseniz bunu izlemeyin .s

  • filmi izlemedim ama eminim cok güzeldir fakat fragmana baktım bu kadar benzetilmeye calışılır bi film District B13’e kafa yoran bi film olmadıgı icin tekrar seyretmeye gerek yok diye düsünüyorum tesekkürler

  • RAHMETLİYİ GÖRMEK İÇİN İZLENİR.

  • Filmi pür dikkat izledim fakat , Paul Walker’ın öldüğünü bilince insan sonunda hüzünleniyor. Ya gerçekten yazık.. Ben şu köşede tribe giriyorum

  • film çok güzel
    mutlaka izleyin

  • valla böyle film yok abi izledigim en iyilerden bıtanesı dusunmeden izleyın helekı sonu yok böyle birşey on numara film 😀

  • 10 numara 5 yıldız cok iyiydi ya 🙂 paulu ölümü gerçekten büyük bi kayıp oldu 🙁

  • muhtesem

  • güzelmiş teşekkürler.

  • Beyler muazzam bir film olmuş kesinlikle izlenmeli bilgin adamsın dostum eline sağlık kaç sene oldu halen daha işini başarıyla yapmaya devam ediyorsun

  • siteni hayranlıkla takip ediyorum.

  • Düşünmeyin hemen izleyin, mükemmel.

  • @ceyda bilgin, cocukların cizgi filmlerini yüklemiyor malesef, carton networku ac belki orada cıkar seyretmis olursun 😀

  • paul ölmeyeydi iyiydi 😀

  • film şahaneydi… teşekkürler

  • Rest in peace Paul.

  • Güzel bir aksiyon filmi.

  • Bilgin öncelikle emeğine sağlık film de çok güzel ama çeviri hiç gitmemiş böyle bi siteye çok kötü bir çeviri olmuş bilgin olsun

  • Çok iyi film

  • güzel aksiyon 🙂 tşkler

  • 10/9 Muthis bi film aksiyon sevenler icin kacırılmaz bir film. Tesekkurler Bilgin iyiki varsın dostum 🙂

  • artık film çekmek için yeni konu düşünemiyorlar sanırım başa sarıp aynı konuyla film çekiyorlar. buna büyük yapımlı filmder de dahil. örmcekadam,xman vs

  • paulun anısınada arkasın dan fatihami okuyacaz bizim işimiz yorum 13 uncu sokakla kiyaslayacak olursak cokta iyi bir film olmamis

  • bölge 13 ün aynısı bazı oyuncular değişmiş o kadar film yapımcıları eski filmleri tekrarmı yapmaya başladı ne

  • bu film fransiz yapimi 13 . sokak degilmiydi herhalde ABD versiyonu

  • b13 ile aynı film neden böyle bir şeye gerek duydunuzki ?

  • Muhteşem bir film olmuş son sahnesinde duygulandım be 🙂

  • gerçekten cok iyi iftara kadar zaman öldürmelik tam 😀

  • Bilgin sana burdan ne kadar teşekkür etsek az 🙂

  • On numara bir film ve olduğum adam rol alıyor paul walker zamanınızı güzel geçirmek için muhteşem bir Film diye bilirim Teşekkürler Admin

  • İBOWWW bu adam sağken yapılmış bir COVER film de oynarken öleceği tarih bellimiydi ? Saçmalama ben ce

  • Beyler yıllardır buradan film izliyorum ikinci yorumum benim tavsiyem mutlaka izlemeniz sahneleri konusu mükemmel ve paul walker anısına mükemmel olmuş vakit kaybı kesinlikle değil bilgine yıllardır bize böyle ücretsiz hizmet verdiği için çok teşekkür ederim saygılarımla film severler 🙂

  • Mükemmel bir film olmuş gayette güzel oturmus B-13 hızlı ve öfkeli önemli değil öenmli olan film’in içindeki oyunculardı ve onlardan birinin anısına böyle birsey yapılmıssa sadece izleyin ..

  • harika film Paul Walker büyük oyuncu büyük kayıp kesinlikle izlenecek film tşkler bilgin…

  • Süper. Teşekkürler Bilgin…

  • süper filmdi izleminizi tavsiye ederim admin abi valla süpersin 10 numara adamsın adamın dibisin

  • b13 filmi ile konusu aynı sadece paul walker gelmıs filme sınemada izlemıstım muazzam fılm

  • harikuladeD :

  • Süper bir film kesinlikle izleyin.

  • adamlar aynı filmi cekmiş sadece adamlar degisik

  • paul walker olmedimi??

  • film süper kesin izleyin

  • elveda paul sen iyi bir insandın

  • güzel film

  • Gercekten çok harika bir filmdi Senden hızlısı yok bilgin eline sağlık 🙂

  • film iyiydi hacı

  • @Bilgin neden Justin Bieber’ın believe filmini yüklemiyorsun. Uzun zamandır soruyorum ama cevap vermiyorsun

  • harika bir film paul warker anısına…

  • Film harika hareketli süper Bilgin Emeğine sağlık
    yalnız ufak bir bilgi:
    bu filmin aynısını aynı konuyla sahneleri bire bir aynı Fransızlar yapmış 3-4 sene önce
    MÜZİKLERDEN SONRA FİLMLERİN COVER LARIDA OLUYOR DEMEKKİ 😀

  • B13 aynısı senaryo oyuncular herşey aynı o fransız yapımıydı buda amerikan olmus konusu herşeyi aynı sadece o fransızın yerine walker oynadı, olmadı yani begenmedim farklı olabilirdi herşeyi birebir aynı saçma olmus

  • arkadaşlar bence paul walker ölmedi size o kadar diyorum

  • B13 çakması bir film hiçte iyi değil izlemediyseniz acın B13 izleyin.

  • gerçekten harika bir film…

  • film hakkında tek bir kelime bilmiyen adamlar war .Paul walkerın anısına yapılmış bir film boş boş konuşmayı kesinde filmin tadını çıkarın

  • arkadaşlar anladık b13 tarzı ama biraz fark var baştada rahmetli paul walker bence izlenir emegi gecenlere tşk

  • Hemen atlıyorsunuz film farklı brşey degil yani sounuçta emek ve Paul Walker var bu saatte film yayınlayan tek admin. Saygılar..

  • Paul Walker’Varsa Filmde İzlememek olmaz Harika Full Aksiyon Bir Film Emeği Geçen Herkese Teşekkürler.

  • eskı bı fılm değilmi arkadaslar bu? benmı yanlıs hatırlıyorum yoksa?

  • Sahur vakti iyi gidiyor

  • ula ben bunu b13 TARZI sandim. Bu ne tamamiyle aynı senaryomus :S ki b13 daha kaliteliydi bu biraz daha atmasyon olmus !

  • Arkadaşlar sıkılmadan izlenilecek güzel bir kovalamaca Bence vakit kaybı değil Bu mesajları okuyorsan iyimi değil mi diye film seçerken Bence daha fazla vakit kaybetme İyi seyirler Teşekkürler bilgin

  • Bu film oncekının aynısı bir Walker katılmış.13cu bolge filmi

  • film süper teşekkürler bilgin sende süpersin 🙂

  • film çok güzel ve sürükleyici tavsiye ederim tşkler bilgin

  • Resmen banliyo 13 ün çakması 🙂 oldboy gibi.. teşekkürler admin.

  • b13 mü ?

  • Arkadaşlar filme 2014 yapımı diyorlar ama daha önceden izlemiştim bu filmi daha Türkiye’de vizyona girmediği sıralarda. Daha eski bir yapım bana kalırsa Paul Walker üstünden prim yapmaya çalışıyorlar.

  • bu yasak bölge banlieue 13 değilmi ?

  • GERCEKTEN SUPER …ILK YORUMUM O KADAR FILM IZLEDIM KOTULEYENLEN ARKDASLAR LUTFEN IS YAPMAK ICIN YORUM YAPMAYIN

  • Paul walker varsa tamam :)) film güzele benziyor.. anlamadığım film 2014 diyor Paul Walker diyor. Adamın ölüm haberi yayınlayor,Sonra film mi çekiyorlar anlamadı ben 🙁

  • Arkadaşlar ne 2014 ü Paul Walker 2014 ün başlarında öldü adam kandırmayın burda filmi önceden izledim 1999 yapımıydı sanırım.Adam kandırmayın Burda !!!

  • güzel film izlenebilir

  • arkadaşlar banliyo13 filminin ilk serisinin aynısını yapmışlar tek değişik o kel adam yerine paul walker oynuyo aynı karakteri canlandırıyor.film harika ama banliyo13 ün ilk serisini izleyenler bosuna izlemesinler derim

  • Bir önceki filmin bire bir aynısı konu olarak aksiyon dövüş severler için izlenebilir. Pek farklı birşey yok.

  • B13 aynısı nerdeseyse 🙂

  • super

  • wolkır ölmedi size oyun oynamış

  • bu nedir banliyo diye fransız filminin amerikan versiyonu.. 🙂 genede emegine saglık

  • Bu ne ya B13 ün aynısını yapmışlar.

  • klasik şeyler ama izlettiriyor. RİP Paul Walker

  • beyler film birincisinin aynısı izlemeyin zaman kaybından başka birşey değil

  • süper

  • ne ara izlediniz arkadaş

  • Tavsiye ederim arkadaşlar.

  • bilgin yokmu 720 si falan 360 da çok düşük ya

    • @karslı Partlı olanlar 720p Sadece tek partın işlenmesi geç olduğu için şuan 360p de yarım saate kalmaz 720p olur. Birazcık sabır, partlı olarak izleyebilirsiniz HD olarak.

  • zahid@ filmin çıkması harika yani 🙂

  • 720p secenegi cıkana kadar, nevalemi alip geleyim 🙂

  • Film muhteşem izlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum

  • daha filmi yüklüyeli 20 dakka oldu harika yazmış kardeşimiz fragmanımı izledin )

  • harika