İMDB: 5.5 John Gregory yedi oğlun yedinci oğludur. Yerli Casus yaşadığı yeri gece ortaya çıkan cadılardan, hayaletlerden ve canavarlardan korumaktadır. Ancak John artık genç değildir ve işini devam ettirecek bir çırak aramaktadır. Ancak yanına aldığı çırakların çoğu kalıcı olmayı başaramamıştır. Son umut genç bir çiftçinin oğlu olan Thomas Ward’dır. Thomas çoğu insanın geçmeyi başaramadığı eğitim sürecini geçebilecek midir? Noktalı ayakkabıları olan kıza güvenmeli midir? Thomas ülkenin en tehlikeli cadısı olan Anne Malkin’e karşı şansa sahip midir? İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2014 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 124 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Muhteşem..

    yorumLara aLdırış etmeyin izLemenizi tavsiye ederim..

    teşekkürLer @bilgin.

  • Gerçekten güzel bir film izlemenizi tavsiye ediyorum.

  • imdb düşük puan vermiş. Film izlenebilecek seviyede, boş zamanınız varsa tavsiyedir.

  • Harika bir film sıkılmadan ızleyebilirsnız kotu dıyen kışıler kesın sacma tarkan dovüşleri izleyendır 2.sinide bekliyoruz fılm tskler admin

  • harika bir film..serisi gelir kanımca..

  • Bu filmin bir serisi var. Serinin bütün kitaplarını okudum. İnşallah filmde en az o kitaplar kadar güzeldir. Gerçi bu sadece bir film kitaplar ise 12-13 tane falan.

  • Harika yorumlara aldanmayın izlenmeye değer bir film. tek eksik yönü senaryoyu kitaba tam olarak uyarlayamamışlar ama o eksikliği hissettirmiyor

  • uzun zamandır böyle bir film izlememiştim cidden harika bir film

  • Film budur !!

  • gerçekten güzel film katılıyorum öpüşmeler müthiş

  • kitapla hicbir alakasi yok hersey sacma sapan önermem ama kitaplari müthiş

  • bu filmin konusu hayaletin çırağı adlı bir roman serisinden alınmış ama romanları okuyan biri olarak beni hayel kırıklığına uğratmıştır

  • 2. gelicektir

  • mükemmel bir film

  • ya allahı aşkı için siz bu filme nasıl bakıyorsunuz anlamadım.siz ya kör yada öylesine bakıyorsunuz . bir bakın adam nehir den düşüyor kalkıyor ve üstünden bir gram su akmıyor .savaşıyor yine üstünden bir gram su yok film leri bu kadarmı takip edip yorum yapıyorsunuz.. yuh size..

  • idare eder

  • çok güzel bir filmdi şiddetle tavsiye ederim.

  • bu film bi harika dostum !

  • harika cıldırdım

  • John harbiden de John(Snow) çıktı… 🙂

  • Son Derece de MükemmeL Bir Film Hiç bi yoruma bakmadan izlemenizi tavsiye ediyorum Sonunun NasıL GeLdiğini Anlamıyacaksınız Su Gibi GeLip Geçiyor Admin Ellerine SağLık Böyle Güzel FilmLeri İzleyiciLere Sunduğun İçin Şimdiden KEYİFLİ SEYİRLER 🙂 <3

  • Film güzeldi emegi geçenlere teşekkürler yasin sanada gülmeden geçemedim

  • müthiş böylesi filmlere bayılıyorum izleyin derim kaçırmayın arkadaşlar 😀

  • güzel beğendim ama en çok öpüşmeleri beğendim

  • Film güzel arkadaşlar tavsiye ederim.

  • çok harikaydı..

  • Julianne more herhalde
    Fantastik filmi olsun diye çekmişler zaten bu filmide sadece Jeff bridges in oyunculuğu kurtarmış effectsler kötü olmasada senaryo Anlamsız olduğundan iyi bir film çıkmaz…

  • Beğenmedim
    Bu tarzı seven biri olarak sıkıcı buldum

  • yok be ALLAH ını seversen bı yerden sonra baydı be cok sıkıldık…

  • güzel film

  • cok güzel

  • film harika otesi bir şey süper herkese öneririm

  • abi film harika bu filmin kitabıda var seri oda daha manyak güzel herkese tavsiye ederim wardstone günlükleri/joseph delaney izi seyirler

  • Guzeldi

  • cok güzel

  • GERÇEKTEN GÜZEL BU TARZ FİLMLERE BAYILIRIM ZATEN NORMAL HAYATTAN UZAKLASTIRIR.

  • Film güzel.ABD filmleri gibi üç kişi ile dünyayı kurtarmıyor en azından.Bol bol ABD bayrağı da dalgalanmıyor.İzlenecek bir film.

  • Çok güzel olmuş izlemeye deger

  • Harika bir film 2 mutlaka cıkmalı

  • puanlama acimasizca olmus.bence seyri keyifli

  • Keşke kitabı okumasaydım ya tüh izlenmez şimdi…

  • Film izlenmeye değer arkadaşlar fantastik ve sürükleyici bir film imdb 10/8 iyi seyirler

  • arkadas fena film degildi izleme deger zaman kaybı sayılmaz

  • Kesinlikle izleyin mükemmel bir film !!!

  • izlenir mükemmel değil tabi ama izleyince pişman olmicanız türden bi film

  • harikaydı 10 üzerinden 9. kesinlikle izleyin. fantastik film sevenler kaçırmasın.

  • Oldukça ilginç bir konusu var izlemeye değer bence

  • Julianne Moore hayranlığım beni bu filmi izlemeye mahkum etse de pişman değilim,
    yine olsun yine izlerim…keyifli bir film,tavsiye ederim…(7/10)
    emeğine sağlık Bilgin…

  • ızledıgım muhtesem fılmlerden bırı cok guzel kesınlıkle ızleyın 🙂

  • Filmin kitapla alakası yok ve çok saçma yapılmış kitabı okuyan için sıkıcı bi film ama eğer kitabı okumadıysanız izleyin

  • FAntastik bir film cumartesi kuşağındaki filmler gibi

  • rastgele film açıp yorumları okuyorsanız bu film izlenmeye değer başka yorum okuyup kafanızı karştrmayın açın ve izleyinn

  • zaman kaybı izlemeye değmez imdb yüksek bile birde ikiyi çıkatacaklarmış 🙂

  • fantastik-macera sevenler için bence kaçırılmıyacak bi film bence olumsuz eleştiri yapanlara hiç bakmadan izleyebileceğiniz bi film benim puanım bu filme 10 üzerinden 7.3 teşekkürler…

  • film surukleyici izleyin derim . bilgin kardesh belki sen yogun calishiyorsun dikkatinden kacmishdir sizin sitede bir kac kishi varki her guzel filmin altina kurasa basiyorlar veya buna benzer filmden sogutucu sozler yaziyorlar sende onlari onayliyorsun . lutfen bence siz filmi izleyip atiyorsunuz. kurani kerimi burda bazi kendini bilmezler silah yapmasin amaclarina .

  • ortalama bir film en azından sıkıcı değil fantastik bir yanı var

  • Güzel sevdim bunu.Düşünmeyin izleyin.

  • güzel bir filmdi devamı gelmeli…

  • Arrkadaşlar bu film kitaptan alıntıdır bence hikayesi gater güzel ancak her kitaptan alınma filmde olduğu gibi biraz değiştirmişler ve bence değiştirilmiş hali orjinal halinden daha kötü olmuş.Yinede izlemenizi tavsiye ediyorum..

  • supernatural’i sindiren biri olarak film bana sıradan geldi ama izlenebilir ve konu daha derin işlenseydi imdb en az 7.5 di konusu sağlam.

  • wardstone günlüklerini okuyana film daha anlamlı gelebilir 😀

  • tipik show tv filmi

  • güzel filmdi emeğine sağlık bilgin.

  • Film güzel ve sıkılmadan izlenilebilir bir film. Burada Alica Vikendar’a gerçekten aşık oldum bu filmde. Keşke neslimizi böyle bir kızla devam ettirebilsek.

  • Bilim Kurgu Seven birisi Olarak Gerçekten beğendim. BİLİM KURGU FİLİMLERİ SEVENLER İÇİN SÖYLÜORUM… Hoş Bir Film 2. side Çıkabilir Bi kaç Konuya Direk girimler var ama Başarılı 10 Üzerinden 7

  • süper bir film

  • kesinlikle kötü bir film olmuş 14 kitabı olan wordstone günlükleri baya iyi bir seri ve bu filmi haketmiyor

  • Düşünme direk izle, KURGU güzel hazırlanmış. çırak, usta ilişkişi güzel olmuş.Güzel film izle sadece

  • Kitabı çok daha iyiydi.

  • herkeze tavsiye ederim güzel film 10/7

  • Alica Vikendar’a aşık olduğuma kanaat getirdim film izlenebilir, izlerken sıkılmazsınız emin olun imbd 5.5 vermiş olabilir ama bana kalırsa 6.5 civarıdır çok çok iyi demiyorum izlenebilir

  • Hakikaten super izlenesi bir film

  • güzel izlemeye deger

  • Film öncelikle fena değil bir usta var ailelerden 7.oğul alıyor yetiştiyir bir yaratığı yok etmek için konu bu sıradan gelebilir sıkılmadım ama izledikten sonra hani üzerinde konuşmak istersin ya bu o film değil film bittimi daha konuşmak istemezsiniz açıkçası sınırlı bir film konusu çok iyi değil ama içerik güzel.

  • okuduğum kitabın filmi çok iyi be

  • çokta güzel değil sadece sonuna doğru heycanlı

  • (Film izlenebilir arkadaşlar) Bilgin kardeş yayınladığın bütün filmler çok güzel

  • fantastik mecara vede krakterler iyi ama…..filme göre kısa kalmış izlenmeye değer bir film

  • fena degilmiş hani 😉

  • Filmin sonu okadar iyi degil ama izlenebilir arkadaşlar benım gıbı hergun film izliyorsanız kaçırmayın :))

  • Fantastik. Eski devrin bilinmeyen bir zamanında geçen güzel bir hikaye. İzleyin. Meraklısından fazla bir kitleyi memnun eder bu film. ( Ailece izleyenler için kısa süren 3 4 öpüşme sahnesi var)

  • her şey güzel fransızca filmler filan ama altyazı seçeneği ve de altyazıda dil seçenekleri olsa daha güzel olur bence admin 🙂

  • guzel begendım devamı olur ınsallah

  • film bomba

  • Harika bir film tavsiye ederim 🙂

  • film aldıgı puanı sonuna kadar hak ediyor. ( yani iyi degil ) 😀

  • beyler bunun kitabıda var okuyan var mı ben okuyorum tavsiye ederim

  • oyunculuk ve efektler mükemmeldi tavsiyedir..

  • Gayet güzeldi Fantastık Sevenlerin Tarzı 🙂

  • gercekten çok güzel vakit kaybı değil kesinlikle izleyiniz tavsiye ederim.

  • Arkadaşlar Bu Filmi İzlemeyen Cidden Ama Cidden Büyük Hata Yapar İnsan Bukadar Güzel Film Cıkaramaz Arkadas Hayatımda Bunun Kadar Mukemmel Fılm Izlemedım Insallah Devamı Gelır

  • sürükleyici ve güzel film kesinilikle izlenilir

  • birazcık görsel efekler abartılmış ama izlemeye deger bı fılm

  • daha önce hiç yorum yapmamıştım bende bişeyler yazıp yazdıklarımın okunmasını istedim daha filmi izlemedim ama az sonra izleyecem muhtemelen yorum yapmıycam izleyenlere iyi seyirler 😀

  • Bilgin’e:
    23 Nisan nedeniyle keşke daha önce Türkçe altyazılı verdiğin güzel animasyonların Türkçe dublajını koysaydın?
    Ne güzel olurdu:((

  • 2 bölümü çıkarmı acaba

  • Gercekten Fılm Surukleyıcı Ama Bıraz Daha Uzun Yapsalarmıs Daha Iyı Olabılımıs 10 Uzerınden 8 Tavsıye edılır Iyı seyırler Admın Elıne saglık Fılmın 2 Cı Serısı mUHTemelen cıkacaktır

  • hoş film ayırdığınız zamana değecektir izleyin.

  • fantastik filim seviyorsan ilk 10 girecek bir film .

  • her şekilde izlenir güzeldi 10/7

  • zevkle izledim bence kişiye göre değişir filmler.

  • Site güzel yanlız yorum yapma yaş ortalaması 10 yaş üzeri olması gerek film zaman kaybı yorumlara bakarsan süper. 10 yaşında film izleyen insanların yorumlarına bakmayın zaman kaybetmeyin

  • güzel bir filmdi evet çok çok iyi değil ama zaman ayırılır..

  • öncelikle bi sorum olacak. bu filmlere imd puanlarını 6 12 yaş grubumu belirliyor.coluk cocuk filmleri sacma sapan çizgi filmler 7 8 izlenesi filmler 3 4 ımd almış.yorum yapan grubuda buyuk ıhtımal aynı yorum sonuna herkes yaşını yazarsa daha sağlam fikir sahibi olunabılır fılm hakkında….yaş 25

  • gerçekten çok saçma bi film kesinlikle tavsiye etmiyorum. bende herkez bu kadar övünce yüzükler efendisi tadında bi film bekledim ama berbat ötesi

  • tamamen zaman kaybı. çok uyduruk ve tahmin edilebilir bir senaryo.

  • çok şey beklemeyin fakat izlenir.

  • 10 numaraydı gerçekten izleyin derim.

  • mükkemmel ötesi…bu filme saçma diyen olursa film anlayısından şüphe ederim çok hoşuma gitti kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim KESİNLİKLE !!!

  • hll bilgin izlemeye deger bir film tşler 🙂

  • Film seyretmek için İMDB puanlarına bakmayın. Yoksa böyle güzel filmleri kaçırırısınız. Dandik filmlere 7.1 veriyorlar böyle güzel filmlere 5.5 veriyorlar. Anlamak mümkün değil.

  • güzel 😀

  • ımd si düşük olabilir ama güzel bir film çok sürükleyici vaktin nasıl geçtigini anlamıycaksınız

    10/7,3

  • bizi boyle filmlerle gelin tavsiye ederim

  • guzel bır fılm ızle ve ne demek ıstedıgımızı anla…

  • 10 NUMARA FILIM DAHA IYISI YOK SUPER ŞIDDETLE TASVIYE EDERIM 😀

  • mükemmel tek kelime ile ayrıca türkçe olması da ayrı bir seyir zevki veriyor fantastik bir film ama heyecan lı van helsing türü ama daha efektif..

  • gayet güzel filmdi

  • gayet güzel ve sürükleyici bir film

  • task ölüm gibi sadıksın ….valla muhteşem filmdi elinize saglık

  • güzel bir film kesinlikle izlenmeli

  • harika

  • Film Arıyorsanız ve daha karar verdiyseniz. Bu Film tavsiye ederim.

  • film süper tavsiye edilir