Fragman Tek Parça OP


İMDB: 6.0 Film tahmin ettiğimiz gibi Yeşil Sokak Holiganları 1 - 2 nin devamı daha önceki filmlerde dağılan ve hapishaneye giren GSE gurubunun rakiplerine karşı verdiği mücadeleyi izlemiştik. GSE ekibi tekrar eski günlerine dönmek için büyük bir mücadele vermeye başlıyor. Her şeye en baştan başlayan GSE ekibi Futbol Gurupları arasında tekrar zirvede olabileceklermidir ? seriyi izleyenler ve bu tarz filmlerden hoşlananlar için Yeşil Sokak Holiganları 3 - Green Street 3 Never Back Down 2013 filmi Türkçe Altyazılı olarak Filmifullizle.com sitesine eklendi. İyi seyirler filmifullizle.org

3 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, Türkçe Altyazılı, Yabancı Filmler

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 102 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Dövüş sahnelerinin haricinde pek bir şey yok.Zamanı olan izlesin. Teşekkürler Bilgin…

  • Bence sade film olsaydı daha iyi olurdu daha açıklayıcı olayım filmin 1.si on numara 5 yıldız filmin serisi zaten 2. filmde raydan cıkıp yol almıs bir film 1. sine rağmen kötüydü filmin 2. si şimdi bunu yapmıslar izlensin diyede scott reisi koymuslar bu kadar ucuz düşünce yok abi ya filmin konusu belli birşey scott un filmleri zaten hep intikam yok karısı ölür tek basına mafyayı bitirir yani hep kişisel intikam o yüzden beni sıktı sizi bilemem sadece kendi görüşümü belirtiyorum ve son olarakta böyle filmler bir kez yapılır 1.sinden fazla yapılmamalı yeşil sokak holiganları sadece böyle kalmalıydı 2 dk lık hikayeyi saatlere sıgdırmıslar sizde bi olaya dısından bakarsanız anlarsınız saygılarımda admin 3 yıldır bu sitedeyim sende çok iyi hatta mükemmel ötesisin thank you

  • Bu Film Bi Harika Dostum 10 üzerinden 10 😀

  • Artık diyorum Türkçe düblaj atsanda diyorum bidaha keyifle izlesek diyorum . uğraşsam şimdiye ben yapardım Türkçe düblajını bul bir yerden ne olur ya .

  • Bilgin Kardeş bu filmin Türkce dublajını nezaman koyarsın ya bekliyorum askere gitmeden izleyim

  • Yok baba yok hiçbirisi 1.kadar iyi değil ve hiç kimse pit (kel olan) reisin yerini tutamaz

  • admin türkçe dublajını atsan artık bizde izlesek

  • Ultras is a way of Life !
    Gaziantepspor.

  • süperdi etkileyici heycanlı teşekkürler

  • Türkçe düblajını bekliyorum ama bir türlü gelmedi her gün siteye girip bakıyorum artık gelsin 🙂

  • gercekten gecerli film adımın sağol

  • 1 ın yerinı hic birsey tutmaz ama bu filmde mukemmeldi

  • Bu filmde güzeldi izlenir sıkılmazsınız dövüşlerde iyi.Ama 1. film başbaşkaydı be usta :/

  • 1. filmden daha iyi olmasada izlemeye değer bir film bu mesajı okuduysanız direk izleyin pişman olmazsınız. 😀

  • admin kardeşim tebrik ediyorum 10 üzerinden 10

  • Güzel film tabi ama bunu izlemeden önce 1. ve 2. serileri izlemek gerek şiddetle tavsiye edilir.

  • dövüş sahneleri gayet güzel fakat ilk filmdeki holigan ruhu sokaklarbarlar statlar bu filmde pek yok sadece bar var heralde 😀 1 ve 2. filmle konuyu baglamamışlar zaten 2.filmdede zar zor bağlamışlardı 1. film en iyisi gitgide düştü iyi bir üçleme diyemiyeceğim. çeviride hata var ysg değil gse “green street elite”. emeğiniz için teşekkürler.

  • Türkçe Dublajı nezamana düşer Hala beklemedeyizz .

  • Seri filmi olarak düşünürseniz beklenenin baya bir altında. Ama apayrı bir film olarak bakarsanız konusu güzel ve sürükleyici diyebiliriz. Emeğine sağlık admin.

  • bu filmi izledikten sonra dışarı çıktım 2 3 kişiye karıştım şimdi hastaneden yazıyorum

  • ilk başlarda scott adkinsin yolculuğunda çalan şarkı ?

  • her filme yorum yapmam bu film gerçekten sağlam izlenir

  • ogün hayırdır sesin çıkmıyor noldu korktun mu 😀

  • ÇOK İYİ izleyin hepiniz film görün

  • bu ne ya hiçbiri 1. sinin yerini tutamaz tutamıcakda

  • Film’in 1. 2. nasılsa buda onlar kdar mukemmel olmus. sıkılmadan izlenebilecek cok gzel bir Dövüş film’i arkdaslar

  • Futbol delisi olan beni biraz hayal kırıklığına uğrattı tamam film holigan falanda biraz daha futbol ayrıntısı olmalıydı sıkıldım açıkcası izlerken

  • kavga edesım var la 😀 arkadas fena olmus fılm

  • scott adkıns oyunculugunu bır kez daha konusturdu

  • Scott Adkins her ne kadar Yuri Boyka olmasa da izlemeye değer bir film. Futbol şiddetinden uzak yer altı dövüş. İngiliz aksanı ve alt yazı süper.

  • En az 1 kadar mükemmel olmuş

  • Gerçekten harika bir film herkese tavsiye ederim

  • Birinci film kadar olmasada ikinci filmden kat kat iyiydi kesinlikle zaman kaybı değil tavsiye ederim

  • 1 in yerini tutamaz ama güzel .

  • Yuri BOYKA ♥

  • film güzel olmuş ama ilk filmin yerini tutmuyor hiç biri….

  • 10 numara film

  • Scott Adkins varsa mükemmeldir gerçekten çok başarılı bir film 1 ve 2.sindede olduğu gibi 🙂

  • teşekkürler film 1 ve 2 ye göre çok kötüydü.

  • Bence 1 deki heyecan 2dede 3 dede yok ama yinede izlenir farklı bir yaklaşım olmuş 😀

  • abi bu adamın filmini izlemeyen dövüş filminden anlamaz sylvester stallone jason statham jean claunde valdamme gibi dövüşcülerden bir farkı yok

  • hacı milwall chelsea kapışmasındaki o acıyı hissettim ya 🙁 ama film ve serisi mükkemmel ötesi 😀

  • perşembe günü 1’i dün 2’yi bugün 3’ü izledim 1 muhteşem tam holiganları anlatıyor 2 apayrı bi konu yaratılmıs hapishanede geçiyor 3 te konu intikam 2 ile 3 1 in yanına bile yaklaşamaz benim fikrim 😀

  • Yenilmez 3 de Oldugu Gibi Yine Burdada Oldu 🙂
    Adam Dayak Yerken Eskiler Aklına Geldi Ve Öyle Kazandı
    Eger Bu Yorumu Okuyorsan Zaman Kaybı Yaşama Hemen İzlemeye Başla Şahane Bir Film 🙂
    Film İçin Sağolasın Bilgin Babacan.

  • sonunda beklediğim film admin çok sağol eline sağlık…..

  • Film harika… zaten 1 mukemmeldi 2 idare eder 3 de’de hakkını vermişler…

  • scot adkins bizim boyka la yabanci degil :)) sagol admin

  • film i izledikten sonra sokağa çıkıp bir iki kişiyi dövesin geliyorda yapmayın yazık onlar bu filmdeki taktikleri alamadılar :D:D:D:D

  • Scott varsa izleyin admin tebrik ederim iyi çalışıyosun film 10 üzerinden 10

  • ingiliz aksanı hastasıyım dedee

  • tartışmasız harika film. dövüş sahneleri çok kaliteli 🙂

  • Green Street 10 da çıksa benim gözümde 1 her zaman en iyi olur 😀

  • Scott Adkins varsa izleyin yeter süper ötesi film

  • yanlız beyler boyka gibmiş

  • 3.süde çıkmış mutlaka izlemeliyim.Ankaragücü <3

  • gerçekten güzel film

  • filmler iyide olsa kötüde olsa bi emek var en büyük emekte bunları sunan senin gibi değerli kardeşlerimiz emeğinize yüreğinize sağlık kardeşim..

  • bilgin kardeşim allah rağzı olsun bu siteyi açtığın ve insanları paylaşımlarından mahrum etmediğin için cansın kardeşim..

  • orda ancak fılmını yaparlar bız burda uygularız ultra…..;)

  • film serisi olarak bi filmi tavsiye ediyorum 3üde gerçekten çok güzel ve bu arada gerçekten çok güzel site elinize saglık

  • yemin ederim yok böyle bişi ya Scott Adkins olurda kötü olurmu gerçekten muhteşem @bilgin teşekkür ederim böyle filmleri orjinal tr alt yazı buluyorsun ya helal olsun adamsın 😀

  • Tek kelime ile ifade edersem, bana göre 8/10 teşekkürler bilgin kardeş

  • siteye tşk.. bir borç bilirim film konusuyla oyunculuğuyla çok çok iyi olmuş şiddetle izlemeniz gerektiğni düşünüyorum kavga,gürültü ve futbolu sevenler için

  • cok güzel bir film izlenmesi gereken film

  • bilgin ilk yorumum filmlerin bi harika çok teşekkür ediyorum güzel filmlerim devamını diliyorum

  • 10 numara bayıldımm ..

  • Film cok güzel ya izlenile bılır hıc sıkıcı değil.

  • harikasınız harika 🙂 🙂

  • diyecek tek kelime yok muthis bu fılm serısının hayranı olarak muthıs bır fılm ızlenmelı mutlaka.. superısn bilgin..

  • film ucuz 3. dunya filmleri gibi olmuş. yönetmen yönetememiş açıkcası, aksiyon varmı var, dövüş sahneleri yapmacık oldugu çok bariz bir şekilde göze çarpıyor. daha iyi yapabilirdi. 1. filmin yanına değil anılması bile hakarettir.

  • güzel film olmuş ama 1.si kadar iyi değil

  • bir bayan olark çok alışlmadık biliyorm fakat aksiyon macera filmleri tam benlik hele ki scott adkins varsa kabul ediyorum bir yuri boyka değil ama yine de çok iyi scotttt beğeniyorum seniii tabi bunda sevgilime benzemende bir etken 🙂

  • zaten fenerbahçe türübünü böyle giden bilir özelikle derbilere

  • ingiltere sokak dövüşü moda sanırım ama çok güzel film boyka ilk 4 e aday tebrikler bilgin

  • BU FILME BAYILIYORUM TAM TARZIM <3

  • İZLEMEDİM AMA BU FİLMİN KOTU OLUCAGINI DUSUNMUYORUM

  • Harika Dövüşmek bende böyle olmak istyorum benim kardesim var olsa ögretmek lazım aynı böyle olunur 😀

  • Gerçekten güzel bir film izlenmeye değer . Tavsiye Edilir .

  • Film güzel ama ilkinin yerini hiç biri tutamaz bence gittikce bozdular. ama yinede izlenebilir bi film

  • Yeşil sokak holiganları her zaman ayrı bir yere sahibti.
    Nedenini bilmiyorum ama çok sürükleyici geliyor bu tarz filmler ve ayrıca serinin 2. filminin cok cok üstünde olmuş çok başarılı birkaç futbol sahnesi geçseydi daha güzel olurdu bence
    ama favori sahnem kafasında bira şişesi kırdığı sahne 😀

  • 3 Ün çıkıcağını bilmiyordum Türkçesini Bekliyorum…

  • İlk film kadar tadı yok ama ekibin değişmesi ve Scott Adkins in katkılarıyla farklı bir boyut kazanmış, izlenmeye değer. Teşekkürler Admin.

  • one small hitch (gönlümü çaldın) filmini eklerseniz sevinirim..

  • Scott Adkins bu adamn filmleri bi başka ya

  • Bu filme hastayım çok sağol bilgin emeğine sağlık

  • bilgin kardeşim eline koluna sağlık.

  • admin tşk ederim 1-2 sini izlemiştim holiganların sayende 3. filmide izledim tşkler film benim favorim arkadaslar boş zamanınız varsa tavsiye ederim güzel filmdir futbolla ilgilenen arkadaslar tavsiye ederim saygılar.

  • Çok iyi ilk iki film gibi bu da harika..

  • 1. filmden sonra benim gözümde 2. film kötüydü fakat 3.’sünde Scott ADKINS varsa gözü kapalı izlenir bence ve hakikaten de ilk filmin tadını veriyor 🙂

  • scott adkinsin bu filmde olması ayrı heyecan verıyo fılmı daha ızlemedım inş 1 kadar güzeldir

  • adamsın bilgin kral adam hemde bilader

  • 2.sini izlemiştim güzel tavsiye ederim şiddet severler 😀

  • scott adkins filmlerinin hastasıyım filmleri muhteşem teşkkürler admin

  • film mükkemmel 10/10.

  • film mükkemmel 10/10

  • adamın dibisin bilginn :))

  • Türkçe Dublajını Bekliyoruzz 🙂

  • Film süper Scott Adkings başrolde dövüş sahneleri filan mükemmel. Kaçırmayın izleyin zaman kaybı filan diyen çıkarsa tam dayaklıklar burayada yazıyorum. Scott Adkings Yenilmez 3 filmindeki Yuri Boyka oluyor arkadaşlar. Film çok sağlam o yüzden. İyi seyirler.

  • eline sağlık admin bomba film geldi.

  • Güzel Bir Film İzlenmeye Deger Eline Saglık Bilgin 🙂

  • Bilgin helal olsun sana yaklaşık 4 5 yıldır bu siteden film izliyorum ama ilk kez yorum yazıyorum. Abi çok iyi iş çıkarıyorsun.