facebook'a ekle facebook'a ekle twitter'a ekle myspace'e ekle friendfeed'e ekle google bookmark'a ekle msn ekle rss abone ol

Z for Zachariah 2015 Türkçe Altyazılı izle |



"Z for Zachariah 2015 Türkçe Altyazılı izle" için 24 yorum yapılmış (Sizde görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.)

  1. oguz_han oguz_han Ağustos 31st, 2015 saat 21:02

    filmde 3 kişi ve birde köpek var ama yinede güzel vakit geçirtti.

  2. Uğur Uğur Ağustos 31st, 2015 saat 22:23

    İlk defa bir filme yorum yapıyorum gerçekten bu imdb de puanlamalar gerçekçi değil. Çok boş vaktiniz varsa izleyin uyumak üzereyken filan açın ses olsun diye de olsa bakın. bu kadar kötü bir film olamaz…

  3. Ako Ako Eylül 1st, 2015 saat 02:24

    Gelecekte ki savaş sonrası radyoaktif yayılma bütün dünyayı kaplamıştır.

    Yalnızca dar bir alandaki vadiye mucize eseri birşey olmamış. İrada sağ kalan genç kadın sakin bir hayat yaşarken sonradan dışardan gelen biri zenci mühendis iki kişiye ev sahipliği yapar.

    Yani bütün film boyunca yalnızca bu üçünü gorüyorsunuz. Sakin bir film.

    Seyredilebilir.

  4. zeliş zeliş Eylül 1st, 2015 saat 02:27

    insanoğlunun doğası neden hiç değişmiyor bir şeyleri yapmamız için hep yıkıp öldürmemiz gerekiyor film güzel izleyin tavsiye ederim.

  5. Yunuscan Yunuscan Eylül 1st, 2015 saat 02:32

    Abi bu filme nasıl 6.4 verdi imb ? ve nasıl bir ödüle aday oldu.
    hayatımda izlediğim en berbat film. saatlerimi hiç böyle boşa harcadığım olmamıştı.
    Bilgin emeğine sağlık üstadım, bu yoruma alınma lütfen başkalarıda hata edip izlemesin diye yazdım.

    Filmde bir kız ve bir adam var, sonradan bir adam daha geliyor, durgun rezil bir film. bendeki puanı 0/10
    iyi seyirler

  6. ramazan öznarınç ramazan öznarınç Eylül 1st, 2015 saat 04:44

    uğur abi yanlış anlamayın ama herkesin film görüşü farklı birisi aksiyon severken birisi çok yavaş ilerleyen ve bizlerin sıkıcı bulduğu film türünü çok sever yani filmler bu yüzden kategorilendirilmiştir kişiye göre farklı herkese farklı

  7. ugur40 ugur40 Eylül 1st, 2015 saat 10:47

    Film sanatindan anlayan için güzel bir film

  8. Kerem Kerem Eylül 1st, 2015 saat 16:59

    Film içerigi güzel sadece margot robbie oldugu ıcın bıle ızlenebılır fakat bıraz kısa olmus bırazda bol ıcerıklı olabılır belki 2.ci filmi cikabılır

  9. yildoz yildoz Eylül 1st, 2015 saat 22:02

    gayet başarılı bir film..

  10. Arif Davut Arif Davut Eylül 2nd, 2015 saat 08:55

    Ya arkadaslar bos zamanınız varsa izleyin 0 aksiyon 0 heycan zıfır zıfır zıfır zıfır sadece filmde bos bi konu var

  11. muzzy muzzy Eylül 2nd, 2015 saat 16:43

    HAYAT İÇİN İNSAN

  12. izleyiciniz izleyiciniz Eylül 2nd, 2015 saat 23:30

    En sevdiğim tarzda.
    Keşke sonunu daha net bağlasalardı

  13. alix alix Eylül 4th, 2015 saat 01:41

    üç kişilik bilim kurgu mu olur

  14. Selim Selim Eylül 4th, 2015 saat 18:10

    bende bu film için yorum yapıyorum. Ne bilim kurgu nede dram. tamamen güzel bir kadın yakışıklı bir erkek birde zenci. fıkralara konu olacak bir konu. SAÇMA ötesi nin Türkçede karşılığı yok. bu film olabilir. Sakın izlemeyin. İlk kez bir filmi ileri atlayarak izledim. 33 yıllık hayatımın en kötü zamanı diyebilirim.

  15. cevahirabi cevahirabi Eylül 4th, 2015 saat 20:07

    bilimkurgu hiç değil. senerya yok. 3 oyuncu bir yardımcı köpek. ve bir değirmenin yapılışı. 1saat 37 dakika süre. İzlemek Hiç mantıklı değil.

  16. hakan hakan Eylül 8th, 2015 saat 14:13

    Film çok anlamsız ve gerçekten vakit kaybı.

  17. sasuska sasuska Eylül 11th, 2015 saat 02:01

    emeğine sağlık

  18. Berat Berat Eylül 12th, 2015 saat 00:12

    arkadaşlar gerçekten içtenlikle söylüyorum oyunculuk iyi sizi filmi izlemeye teşvik ediyor ama sonu bile olmayan sonuç çıkaramayacağınız saçma bir film sonu hayal kırıklığı aslında herşeyi…

  19. Abdullah Abdullah Eylül 12th, 2015 saat 18:00

    Saçma, kötü, izlenmez yazan arkadaşlara aldırış etmeden izleyebilirsiniz gayet hoştu benim açımdan tabi biraz eksiği kusuru vardı ama o ortamı yaşattı ve istediğini verdi başarılı bir yapım izlemenizi tavsiye ederim.
    Olumsuz yorum yapan arkadaşların tek anladığı film türü uçmalı kaçmalı aksiyonlu olduğu için aldırış etmeyiniz.
    7/10

  20. Kosi Kosi Eylül 20th, 2015 saat 00:04

    Kesinlikle izleyin, cok basarılı!

  21. seda seda Ekim 1st, 2015 saat 10:57

    hangi gerekçeyle beğenmediğini açıklamayanların, 3 kişiyle film yapmışlar diyenlerin, ya da filmde hareket yok yorumlarını kaale almadığım için özellikle izliycem akşam. ya arkadaş herkes aksiyon gerilim falan sevmek zorunda mı? 1 kişiyle bile film olur. mühim olan oyunculuk, senaryo, görüntü..kaliteyi oluşturan herşey! anlıyo musunuz? ilgi alnınıza giren bi tür olmaması o filmi kötü yapmaz! bu kafadan çıkın ya da yorum yapıp kafa karıştırmayın. beğenmediysen, mantıklı bi gerekçen olmalı ve adam akıllı bunu açıklayacaksın o kadar !!

  22. Ahu. Ahu. Ekim 10th, 2015 saat 11:31

    Bazı filmler oturup karşısına bakmakla anlaşılmaz. Bakış açınızı değiştirir umarım yazdıklarım. Yazdıklarım spoiler içerir lütfen izledikten sonra okuyun. Mühendisimiz kütüphaneye girdiğinde eline bir kitap alıyor. “A for Adam” Hz. ademi anlatan bir kitap. Bizim fimimizin adı “Z for Zachariah” yani Hz. Zekeriya peygambere gönderme yapıyor. Zekeriya peygamber marangozdu, oldukça yaşlıydı. Hz. Meryemin bakımını takip ediyor ona yemek götürüyordu. Filmde mühendisin evin işlerine ve Ann’a yardımcı olduğu ve ahşaptan dev bir çark yaptığına tanık oluyoruz. Film zıtlıklar üzerine de gönderme yapıyor. Ann çok genç 16 yaşında, mühendisimiz 40ın üzerinde. Ann haç kolyesi, kliseye düşkünlüğü, sofrada duasıyla dindar görünürken yabancıyla kurduğu ilişki, mühendis inançsız bir tavırda olduğu halde Ann ile olan yaş farkı sebebiyle ona yaklaşmayışı, yabancının ise ekmek yediği yere ihanet edecek bir yaklaşımda bulunmasıyla aslında vicdan ve ahlak konusuna vurgu yapıyor film. Bitik bir dünyada bile hala hırs ve zevklerimize düşkünlüğümüzü bırakmayışımızı gözler önüne seriyor. Sonunda yabancıya ne oluyor bilemiyoruz. Yönetmenin bunu bizim hayal gücümüze bırakması güzel. İzlemekten ziyade anlam yüklemek filmi film yapıyor, izlemsini bilen için..

  23. deniz deniz Ekim 21st, 2015 saat 23:46

    çok güzldi. teşekkürler

  24. maestro maestro Kasım 19th, 2015 saat 13:10

    berbat zaman kaybı ( bilim kurgu alanında )

Türkçe imla kurallarına uymadığınız taktirde yorumunuz kesinlikle onaylanmayacaktır.