5.0 5
(80 Değerlendirme)


İMDB: 8.2 ( 142.138 kişi oy kullanmıştır. ) ( IMDb Top 250: #172 ) Zootropolis adlı metropolis, birçok farklı doğal ortamın ve hayvanın birarada yaşadığı bir şehirdir. Burası bir fil kadar büyük ya da bir arı kadar küçük olanların bile istediği her şeyi yapabileceği türden bir yerdir. İyimser Polis Memuru Judy Hopps buraya geldiğinde, polis olmanın hiç de kolay olmadığını fark eder. Kendini ispatlayabilmek için gizemli bir olayı çözmeye çalışacaktır. İyi seyirler filmifullizle.org

2 sene önce eklendi.

2016, Aile, Aksiyon, Animasyon, En Çok Yorum Alan, En İyi 50 Film, imdb 7+, Komedi, Macera, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 80 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • çok eğlenceliydi

  • Ice age cars vb animasyonlar kadar guzel

  • şu berhan denen aptalın yorumunu siler misin bilgin

  • Animasyonlara bu kadar yüksek puan verilmesine kızıyorum alt tarafı animasyon gerçek oyunculuk yok.

  • Çok hoş 3 kez izledim.

  • En az 10 kez izledim. Mükemmel ötesi

  • Super bir abimasyon filmidir hamiya meslehet gorurem))

  • Tavsanın agladıgı sahne aglattı be film cok duygusal cem yılmazın seslendirmesi renk katmış ımdb puanının daha fazla olmasını beklerdim efsane bir cizgi film herkese tavsiye ederim

  • muhteşemmm

  • Yakında Film izleme serisi Gelicek !!

  • MUTLAKA İZLEYİİİİİİN

  • wolter Whecessi ??

  • Ön yargılı olmayın. Film akıcı çok güzel 🙂
    Şimşek sen ne yaptın ya :))

  • güzel

  • 10 defa sıkılmadan ızledım ve hala ızleyesım var muhtesem otesı fılm 2 cısıde cıksınn lutfen 🙂

  • efsane bi film admin hem sizin sitenizde digerleri kadar kasmıyor diger leri 1 saniyede 10 saatlik kasma oluyor sizinki hiç arada bir tek

  • Çok güzel

  • Efsane

  • Harika bir film. Artık animasyon filmler aile filmleri ve yetişkinlere daha çok hitap etmeye başladı.

  • Süperdi vaktininizi ayırıp izleyin derim (::

  • harikaydı ailecek izlenmesi gereken bır fılm teşekkür ederim admin…

  • güzelmiş begendim 🙂

  • HARİKA HARİKA HARİKA BU ARADA YAŞIM 30 FİLME 10/8 veriyorum

  • muhtesem ötesi super bir film kesinlikle tavsiye ederim. sonuna bayıldım tembel hayvanlara bakış açım değişti :)))

  • şimşek süper yaa 😀

  • İlk kez izlediğim bir filme yorum yapma gereği buldum, film gerçekten çok güzel defalarca izlenecek bir film hala izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ediyorum

  • Waaow. Kurgu başarılı ancak fazlasıyla subliminal mesaja maruz kalınıyor. Dikkat edin bilinç altınız kirlenmesin:)

  • Çok güzel bi film baya bi komikti herkese izlemesini tavsiye ederim

  • çok güzel izleyin teşekkür ederim admin

  • Gerçekten güzel bir film.Herkese tavsiye edebilirim

  • minik masum görünen koyun yırtıcılara darbe yaptırmış bu senaryo çalinti 🙂

  • çok güzel olmuş bence herkes izlemeli herkes rüyalarına kavuşmuş

  • çok güzel olmuş muhteşem herkes izlemeli

  • çok güzel olmuş bence herkes denemeli herkes rüyalarına kavuşmuş

  • Gazel çok güzelsin canım
    ve şarkılar harika
    Şimşek sen naptın yavrum 🙂

  • yeğenimle izledim
    harika bir animasyon
    gayet eğlenceli (9/10)
    emeğine sağlık Bilgin (Y)

  • Son 10 yılda seyrettiğim en iyi film di 10 üzerinden 10

  • Arkadaşlar filmi izledim. Senaryo güzel olmuş. Pek yorum yazmam. eğlenmek, gülmek ve duygulanmak isteyen izlesin. Vazgeçmemek ve iyi olmakla ilgili değil sadece. Kurgu da fena değil. 7.7 benden.

  • BAYILDIM, teşekkurler admin!!!!!!

  • Çok Güzel bir Film İZleyin bence Kaçrımayın

  • cok güzel izledim bida izliyom

  • sonunda ağladım be

  • bence film gayet güzel lütfen 2. si çıksın ailecek izlenebilecek bir film izlerken hiç sıkılmadım hayatımda izlediğim en güzel filmdi ve de filmim ana fikride gayet güzel LÜTTFEN 2. Sİ ÇIKSIN

  • Heqiqeten cox gozel bir film.seslendirmeside cox gozel.emin olunki baxmaqa deyer

  • harika. anlatmak yetmez. izlemek şart.

  • Çox gözeldi. Ferqlidiler amma bir arada yaşayırlar. Tövsiyə edirəm

  • Gercekden guzel bir film

  • Süper süper süper hiç düşünmeden izle

  • izleyin abi öneriririm cok güzel bi film

  • Mükemmel ötesi bir animasyon herkese şiddetle tavsiye ederim okullardaki izlenecekler arasında 1. Olabilecek film 10.0 numara

  • Sadece fragmanını izleyebiliyorum filmi nasıl izleyebilirim apple dan admin

  • filmin hem sinamada hemde 6 defa izledim gerçekten güzel bir film hayvanların geleceklerini anlatıyor herkese mutlaka mutlaka tavsiye ederim…

  • harıka bır anımasyon 10.0 kesınlıkle muhtesemmm

  • Final süperdi hahahhah 😀

  • Kitlendim resmen çok yaşa admin.

  • şimşek sen naptın yavrumm süper 🙂 🙂 kesinlikle izleyin 10 puan

  • Tilkiyi seslendiren Cem Yılmaz olunca ayrı bi keyif veriyor 🙂

  • son sahne neydi ya miskin(simsek) ferrari kullanıyor koptum orda

  • Abi işin içince Cem Yılmaz varsa düşünmeden izlenir. Süperdi ya. Teşekkürler Bilgin.

  • admin film eklemenizi istiyorum film adı RABAT

  • kesınlıkle ızleyın 😀

  • 2016 nın ilk 3 yer alır tx

  • mukemel bir filmdi herkese tavsiye ederim. iyi seyirler….

  • 24 yaşındayım filme ilk başlarken çocuk filmi izlenirmi be git başka bişe izle dedim içimden. 30.dakikadan sonra bi baktım filmin sonu gelmiş. imdb hak ediyor. mesaj güzel. yaşa başa bakmaz aç izle keyif al, nokta.

  • kesinlikle izle dusunme bile harika

  • Muhteşem bir film.Şiddetle izlemenizi tavsiye ederim. dün izledim ama bugün yorum yazma fırsatım oldu. İyi seyirler…

  • Çok güzel bir film ya 🙂 şimşek karakterine bayıldım 🙂 3 hörgüçlü deveye hamile denir 😀

  • ADMİN BİR DAHA ABİ TR DUBLAJI GEÇ KOYMA :DDD

  • çok güzel olmuş

  • Çok güzel herkese tavsiye ederim

  • İlk defa Bir Filme Yorum Atıyorum Mükemmel!!!!!!!!! Siddetle Tavsiye Edilir

  • orginal alt yazılı izlemiştik yorum yapmaktan zevk duyarım büyük küçük herkesin beğeneceği türden kaçırmayın.

  • Mükemmel ötesi animasyonun yaşı yok bunu birkez daha anladım mutlaka izleyin :)♡

  • İzleyin hacım güzel olmuş.

  • Harika bir animasyon film…her yas grubu izleye bilir insanin stresini aliyor…

  • hayatımda ilk defa bir animasyon filmine bakayım dedim tat vermedi.gerçek dokunuş gerçek bakış olmayınca çizgi film gibi oluyor.tabi renklerle zevkler tartışılmaz

  • Sürükleyici 10 numara bir film

  • çok güzel izleyin izleyin pişman olmaz kesin izleyin en iyi animasyon filmlerinden birisi

  • gerçekten imdb sini hak ediyor

  • Harika bi film nezamandir turkce dublajini bekliyordum animasyon sevenler icin izlenilebilir hatta herkes izleyebilir 🙂