(imdb: 5.4 ) John McClane 20 seneden fazladır New York emniyet güçlerine bağlı olarak hizmet veren ve terörist grupları yok etmesiyle ünlü bir polistir. Bu yüzden de dünyanın dört bir köşesindeki teröristlerin can düşmanıdır. Rus mafya lideri hapisten kaçınca McClane, rotasını Rusya'ya çevirir; Rus yeraltı dünyası ile olan tek bağlantısı ise Komorov adında bir Rus'tur. Fakat Amerikalıları pek de sevmeyen bu ülkede, gizli görev esnasında karşısında oğlu Jack'i görünce daha da şaşıracaktır. John, oğlunun sandığından daha yetenekli olduğunu ve Rus mafyasını köşeye kıstırmak üzere olduğunu fark eder. Aynı dönemde Sovyet ordu kuvvetleri de kontrolü ele geçirmeye çalışmaktadırlar. Baba-oğul, kaçak mafya liderine karşı sert ve delice bir savaşa girişeceklerdir. John McClane, Zor Ölüm 5 ile bu sefer Rusya'da! 1998'de başlayan Zor Ölüm (Die Hard) serisinin son halkası olan yapımın yönetmenliğini John Moore üstlenirken, oyuncu kadrosunda demirbaş isim Bruce Willis'in yanı sıra Jai Courtney, Cole Hauser, Sebastian Koch gibi oyuncular da yer alıyor. İyi seyirler filmifullizle.org

4 sene önce eklendi.

2013 Filmleri, Aksiyon, En Çok Yorum Alan Filmler, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı Filmler

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 112 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Arkadaşlar sürekli film izleyen biri olarak söylüyorum 100 dk nızı benim gibi boşa harcamayın başka filmlere yönelin imdb puanı düşük ama belki şaşırırım dedim olmadı.Hikaye çok sıradan 30 dakika arabayla adam kovaladık 😀

  • umarım filmin devamını getirirler

  • bılgın emegıne saglık cok guzel fılmdı

  • Usta hepsi iyi guzel bruce willsin ikinci adam rolunde olmasi biraz beklenmedik olmus genel olarak iyi de klasik bruce wills filmleri olarak aksiyon olarak biraZ yetersiz kalmis benim gordugum kadariyla

  • iyi bi filmdi,tesekkurler Admin :):):):)
    DIE HARD filmlerini cok seviyorum :*:*:*

  • zor ölüm 5 te bruce willis iyice saçmalamış diye düşünüyorum, Bruce Willis in oynadığı en kötü film olsa gerek. bir bölümünü izledim ve kapattım işin kısası izlemeye değmez, böyle bir film ise Bruce Willis’e gölge düşürmüş

  • hekesi güzel ve çirki hangisi kimi ?

  • baba ogul iş başında 😉

  • film çok güzel arkadaslar

  • arkadaş seçkin diye birisi ”çok sıkıcı film zamanı olan izlesin” demiş bu çocugu ibret olsun diye mağaraya koyucaksın bu filme kötü diyenin pantolonu yırtılsında rezil olsun muhteşem helal olsun adamlara Çok iyi teşekkürler admin

  • filmi izlemeye değer bence. göze çarpan bir takım eksiklikler var aslında ama bruce abimiz onları unutturuyor. işallah daha da filmlerini görürüz. iyiki var kendileri. 🙂

  • herkes türk yapımı degil ise güzeldir diyor. o zaman siz okuyun çalışın daha iyisini yapın.

  • filmi izledikten sonra ilk isim filmin maliyetini google yapmak oldu, 92 milyon dolar, hasilat ise simdiden 305 milyon
    helal olsun daha ne diyelim, ellerinize saglik

  • John McClane bu adam bi harika dostummmm,,,

    aksiyon arıyorsanız tüm filmlerini izleyinn ,,,

  • Bilgin,yıllardır bir filmi arıyorum ama bir türlü bulamadım.Bulabilirsen sevinirim.Yanılmıyorsam 96-97 yılına ait bir Fransız komedi filmi ”SALAKLAR SOFRASI”. Harika bir film…Amerikan versiyonuda var ama işe yaramaz…

  • Harika bir film. Eline emeğine sağlık Bilgin…
    Tavsiye ederim arkadaşlar.

  • kesinlikle bu herif işi biliyor.mizah ve aksiyon birarada ancak bu kadar olabilir.harika filmdi.tavsiye ederim.

  • fena film 🙂

  • Bruce wills in bütün filmlerını izledim ve tek kelimeyle bu adam harika

  • iyi idare eder

  • Bakacagim ) zor Olum Filmi Cok Guzel Olmali

  • adamlar filmde son noktayı koymuşlar..süper film.işte bruce wıllıs farkı.

  • şu amerikalılar bir filmdede kahraman olmasınlar dünyayı kurtarmasınlar daa :))

  • Güzel bence adam iyi film yapıyor

  • heyy ben burda tatildeyim 😀

  • Cok iyi bir film (10)$

  • Bu herifi seviyorum be yaaa. herzaman iyi film 10+10

  • saçma bir bruce filmi berbat

  • perfect bir film

  • FİLM KALİTESİ SÜPER. AMA FİLM ZOR ÖLMLERİN EN KÖTÜSÜ BENCE

  • Bruceee adamım 🙂 yine şahanesin.. Bilgin kardeş emeğine sağlık.teşekkürler.

  • Film çok fazla o kadar arabalara çakıyorlar eziyorlar ortada polis denen bişey yok gereksiz yere çok montaj var sıkıldım yarıda kestim benim hoşuma gitmedi.

  • diger serileri gibi buda muhtesem

  • bruuce olurda FİLM GUZEL OLMAZMI

  • harika bir filmdi. siteniz çok güzel emeğinize sağlık

  • güzell ne diyebilirim ki? bruce farkı

  • Aksiyonu bol,konusu boş klasik amerikan filmi.Vakit geçirmek için iyi bi film,özellikle oturup izlemeye değmez…Film harika.muhteşem,10 üzerinden 9 falan diyenler varya siz boşuna zahmet etmeyin İMDB puan vermiş zaten.İMDB nin ne olduğunu bilmeyen arkadaşlar bi zahmet google amcaya danışın,değerli puanlarınızı sonra verin:)paylaşım için teşekkürler

  • güzel diğer serileri gibi çok güzel yürü be bruce harikasın

  • izleyin derim senaryo iyi patlama sahneleride super olmus.

  • süperdi her şey için sağolun

  • harikaydı yani on numara beş yıldız..

  • harika emeğine sağlık

  • buruce bir harika dostum 🙂

  • YAŞLILARDA AKSİYON YAPAR SÜPERDİ

  • bence film çok güzel yaşlansanda iyi oynuyosun burceeee

  • tek kelimeyle şahane

  • Film süperdi baba ogul kavgasından baslayıp kucaklasmayla bıten bir film 10 üzerinden 9 herkes izlesin 😀

  • şahane teşekkürler

  • Film Çok Güzeldi Çok ßeğendim 😉

  • o arabanın nasıl takla attığını görmek için bile izlerim

  • yabancı filmse izlenir

  • harika

  • süper bir film +10

  • seri halinde başarılı bir film

  • FİLM MÜKEMMEL 🙂

  • harika emeğine sağlık

  • yaşlansanda harikasın burucee

  • Jemiryooooooooo diyesim geldi filmi izledikten sonra

  • Bu filmden sonra bir kez daha anladım ki beyler ”Türk sinemasının daha uzunca bi’ yolu var”. Size iyi seyirler..

  • Güzeldi izlemenizi tavsiye ederim.Ayrıca site yöneticilerinede teşekkürler.

  • patlama sahneleri mükemmel hele bide helekopterin düşüş sahnesi şahane BRUCEE 😀

  • Film on numara !!

  • Gerçekten çok güzel bir film eline sağlık bilgin kardeşim

  • Bruce Willis’in Sıkı bir aksiyon ve macera filmi izlerler keyif aldım Bruce Willis performans olarak kariyerinin zirvesinde halen izlenmesi gereken bir filimdi ama tek tavsıyem serisini izlemenız olacak (Bilgin eline saglık paylaşım icin tşkr ) 😉

  • daha iyi bi son olabilirdi.herkesin mutlu olduğu resmen ruslara hakaret film ben rusların yerinde olsam savaş açarım amerikaya

  • bilgin lütfen ” AÇLIĞA DOYMAK ” yüklermisin. tesekkurler

  • Güzel bir aksiyon. 10üzerinden 9

  • harika tek kelime teşekkürler

  • sahnelerde nerdeyse hic bilgisayar yapımı yok adamlar tüm sahneleri gerçek patlayıcılar heliikopterler araçlarla yapmış maliyeti çok yüksek bir film ve haliyle mükemmel olmuş 10/9,5

  • klasik amerikan filmi. hareketli, rambomsu,sıkmayan, zamansız espirili,abartılı. ama güzel.

  • FİLM HARİKA YANLIZ FİLMDE PARÇALANAN ARABALARA ÜZÜLDÜM,BİZ İSTESEK VERMEZLER,GERÇİ NİYE VERSİNLERKİ,YİNEDE ÜZÜLDÜM BİR FİLM İÇİN ABARTMIŞLAR BENCE..!

  • Bruce Wills olacakda film sıkıcı olacak. Teşekkürler Bilgin güzel bir filmdi. 🙂

  • adamlar boşuna zor ölüm dememişler

  • sağol sağol evet kaliteli oyuncu kaliteli film ::)))))))

  • aksiyon var espiri diyalok sıfır.seriyi izlemiş olanlar için tam bir hayal kırıklığı.burusa yakışmamış.

  • filme kötü diyenler yapında görelim mal mal konuşmayın film süperdi

  • çok cüneyt olmuş ama başarılı

  • GERİ ….. ZEKALI DİYEMİYORUM BİLE KUSURA BAK SEÇKİN FİLMDEN ANLAMIYORSAN NE İŞİN VAR BURDA GİT WC YE …. HARİKA ÖTESİ BİR FİLM ELİNE EMEĞİNE SAĞLIK ADMİN ALLAH PC’NE ZAVAL VERMESİN

  • film süper 10/10 izlemenizi tavsiye ederim

  • gercekten diğer serilerini aratmayacak kadar güzel

  • bence aksiyon filmleri arasında iyi derece bir fim 10/9 luk bir film

  • MUHTEŞEM 10 NUMARA SÜPER

  • FILM AKICI VE AKSIYONU GUZELDI. FAKAT FILMIN KONUSU yok be yahu

  • aksiyonun babasını yapmışlar bu filmde=) kesinlikle izlenmeli.

  • @Çağatay: Kütükleme film izleyen, iki araba patladı diye filmi beğenen adamın da pek akıllı olduğu söylenemez şimdi. Diğer arkadaşlar bu kadar beğenmemiş olsa ben de şimdi çıkıp derdim bu filmi beğenen külliyen gerizekalıdır diye ama ben insanların zevklerine saygı duyacak kadar akıl sahibiyim. Asıl salaklığın daniskası, milletin zevklerini eleştirip bir de onlara hakaret etmek kanımca.

  • mukemmel bir film :)))))

  • gerçek anlamda aksiyon filmlerinin takipçisi olan ve bu filme kötü diyen salaktır.az bişeyde olsa filmi bakarak izleseydiniz diyorum.

  • Çok Güzel Bir Film.

  • Zor Ölüm serisinden beklemeyeceğim kadar vasattı. Vasatlıktan kastım sadece konu için geçerli. Aksiyonsa tamam. Ama aksiyonun da bi heyecanı olmalı. 5 dakikalık bir araba kovalamacası… Milyon dolarlık arabaları parçalayıp bir helikopter patlatarak aksiyonla işi kurtarırız sanmışlar ama valla bu sefer olmamış Bruce amca. Ben ki her bölümünü seyrettim. Her bölümünün de hastasıyım. Resmen hayal kırıklığı oldu. Gerçek anlamda doyurucu hiçbir konuya sahip değildi bırak onu bir sonuca da bağlanmadı. Benim bildiğim John McClane günün sonunda hep kahraman olurdu. But today he was very çapullingdi. Yıkıldım!!! Büyük beklentilerle izlemeyin. Ana yemek öncesi ordövr tabağı olur ancak.

  • berbat çok kötü film şaka len şaka film çok iyi herzamanki gibi mutlaka izleyin 🙂

  • çok güzel

  • Önceki serilere göre vasat bi filmdi diyaloglar sıkıcı ama aksiyon sahneleri iyi bi film eski filmdeki gibi bruce wilsin güzel esprilerinden yoksun bi film.

  • en iyisi admin boş yere kalabalık yapıyorlar

  • sahnelere çok para harcanmış ve çok emek veriilmiş belli ama seneryodaki gizem ve akış sıkıcı idi. 10 üzerinden 6 lık bir film.

  • Süper bir film izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim . Teşekkürler Bilgin

  • film on numara gerçekten aksiyondulu kaçırılmıcak film

  • bruce willis olurda film kötü olurmu tabiki olmaz <3

  • 10\8 güzel

  • admin gercekten harika bir film on numara

  • çok sıkıcı bi filmdi zamanı olan izlesin

  • Merhaba @Bilgin, bu sitenin davemlı takipçisiyim.
    Hükümet Kadın filmini aradım ama buladım, sanırım bu harika filmi eklememişsin henüz. Rica etsem eklermisin?

    • @Onur Ali Erbay 2013 itibari ile siteye YERLİ FİLM EKLEMEME KARARI ALDIM üzgünüm artık yerli filmleri eklemiyorum siteye.

  • Aksiyonun doruk noktaya çıktığı bir film olmuş 🙂

  • arkadaşlar film çok güzel kesinlikle izleyin hiç sıkılmıyorsunuz…

  • cok güzel bir film

  • Izlenmesi gereken cok iyi bir aksiyon filmi izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim

  • çok güzeldi 🙂

  • Cookney Zombıes Türkce dublajı dustumu bılgın abı ? Bide siten süper eline sağlık 🙂

  • eskiden gta oynarken zırhlı araçla aynı adım yaptığı gibi yapardım 😀

  • harika bir film daha yapmışlar süperdi kaçırmayın

  • film süper 😀